Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد منتقدان رئیس فدراسیون فوتبال طی ساعات و روزهای آینده نظرات انتقادی خود را از سیستم مدیریت فوتبال صریح‌تر بیان خواهند کرد.

خبرگزاری میزان -  به نظر می‌آید با نزدیک شدن به زمان برگزاری نشست ویژه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزل موقت عزیزی خادم حالا منتقدان سرشناس وی وارد عمل شدند تا به این ترتیب از او انتقام بگیرند و بابت اتفاقات یکسال گذشته در حوزه مدیریت فوتبال به شدت سرزنش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی کاندیدای فدراسیون فوتبال که در طول یکسال گذشته و پس از انتخابات بارها شهاب‌الدین عزیزی خادم را به بهانه مختلف مورد نقد قرار داده بود، پس از لو رفتن فایل صوتی گفت‌وگوی رئیس فدراسیون در جلسه مجازی با روسای هیئت های فوتبال از ادبیات وی به شدت انتقاد کرد و او را به تندی مورد خطاب قرار داد.

کریمی با لحنی تند با استناد به گفتگوی‌وی با رئیس هیئت فوتبال یزد در این جلسه با انتشار یک استوری نوشت: رئیس خوبان عالم تلاش بیهوده نکن، دیگر برای حرفهایت تره هم خورد نمی‌کنند حتی اگر بمانی هم باختی، قبح ریاست تان شکسته شد آقای رئیس!

با انتشار این استوری در صفحه شخصی کریمی به سرعت منتقدان عزیزی خادم و هواداران فوتبال موضع گیری کردند و مدعی شدند رئیس فدراسیون فوتبال به قدری بد عمل کرده که حالا مشخص می‌شود چرا علی کریمی حاضر به حضور در مناظره تلویزیونی با وی نشد!

از سویی دیگر برخی نزدیکان کریمی پیش‌بینی کردند، وی مجدداً روال انتقادی خود از سیستم مدیریت فدراسیون فوتبال را ادامه خواهد داد و در روزهای آینده بدون تردید درباره مدل عملکرد عزیزی خادم اظهارنظرهای بیشتری خواهد کرد. با این شرایط به نظر می‌رسد حالا منتقدان آقای رئیس یک به یک از سایه نشینی خارج خواهند شد و به شکل صریح نظرات انتقادی خود را از سیستم مدیریت فوتبال بیان خواهند کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم علی کریمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عزیزی خادم علی کریمی فدراسیون فوتبال عزیزی خادم علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران