Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس گفت: بیمارستان شهدای آبیک نباید به بخش خصوصی واگذار شود و هیچ مسئولی در استان قزوین حق ندارد با واگذاری بیمارستان شهدای آبیک مردم کم‌درآمد این شهرستان از خدمات این بیمارستان محروم کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، لطف‌الله سیاهکلی در نشست بررسی مشکلات بیمارستان شهدای شهرستان آبیک که در دفتر ریاست این بیمارستان برگزار شد، با انتقاد از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان برای طرح موضوع واگذاری مدیریت این بیمارستان به بخش خصوصی اظهار داشت: برون‌سپاری مدیریت زیرساخت‌های حوزه بهداشت و سلامت خلاف قانون اساسی است و مطابق قانون باید خدمات این حوزه رایگان ارائه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سطح پایین درآمدی اهالی شهرستان آبیک گفت: مردم آبیک از نظر معیشتی جزو اقشار محروم به حساب می‌آیند و به همین خاطر اگر واگذاری تنها بیمارستان دولتی این شهر کاری ناپسند است و در این شرایط مدیران دانشگاه علوم پزشکی به جای برطرف کردن مشکلات این بیمارستان به دنبال واگذاری این بیمارستان به بخش خصوصی هستند که سبب افزایش معضلات بهداشتی و درمانی این شهرستان می‌شود.

سیاهکلی اضافه کرد: بیمارستان شهدای آبیک نباید به بخش خصوصی واگذار شود و هیچ مسئولی در استان قزوین حق ندارد با واگذاری بیمارستان شهدای آبیک مردم کم‌درآمد این شهرستان از خدمات این بیمارستان محروم کند و بر مشکلات مدیریت این بیمارستان بیفزاید.

وی با اشاره به نیازهای عدیده مردم شهرستان آبیک به بیمارستان دولتی شهدا ادامه داد: بنابراین مطالبه مهم ما از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین این است که اجازه دهد این بیمارستان همچنان به شکل دولتی اداره شود و با استفاده از بودجه بیش از هزار میلیارد تومانی خود آن را تقویت کند.

بیمارستان آبیک به یک کلینیک تبدیل شده است

عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از دندان تیزکردن بخش خصوصی برای به دست گرفتن مدیریت بیمارستان آبیک گفت: به جای این کار بخش خصوصی باید کادر بهداشتی و درمانی متخصص و تازه‌نفس خود را وارد بیمارستان کند تا سطح ارائه خدمات به مردم ارتقا پیدا کند.

استاندار قزوین: کمبود بیمارستان در شأن مردم ‌نیست‌پروژه بیمارستان 700 تختخوابی قزوین با 10 درصد پیشرفت فیزیکی نیمه‌کاره ماندچرا پروژه بیمارستان 700 تخت‌خوابی قزوین متوقف شد؟/ تخصیص 200 میلیارد تومان به پروژه نهایی شد

سیاهکلی همچنین از تضعیف بخش جراحی و اتاق عمل این بیمارستان انتقاد کرد و افزود: متأسفانه اتاق عمل این بیمارستان را تعطیل کرده و متخصص بیهوشی و جراح عمومی را از این بیمارستان منتقل کرده‌اند و با این کار این بیمارستان را تنزل درجه داده و به یک کلینیک درمان سرپایی مبدل کردند که باید به این اقدام نسنجیده پایان داده شود.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس بهداشت و درمان بیمارستان مجلس بهداشت و درمان بیمارستان بیمارستان شهدای آبیک بخش خصوصی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الله مددخانی شامگاه یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در حادثه برخورد قطار با گله گوسفند در حوالی آبیک ۵۷ راس گوسفند تلف و ۲ چوپان مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان آبیک با ناگوار خواندن این حادثه تصریج کرد: در این حادثه علاوه بر ۵۷ گوسفند، ۲ چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند که مراحل درمانی را سپری می کنند.

مددخانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای تردد در این منطقه پل زیر گذر احداث شده است، اما چوپانان گله را از روی ریل عبور داده که منجر به وقوع چنین اتفاق تلخی شده است.

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین