Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای گفت: ائمه جمعه و جماعت، نخبگان و رسانه‌ها برای تبدیل جهاد تبیین به یک گفتمان تلاش کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی روشنفکر در گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در دوگنبدان اظهار داشت: تریبون نماز جمعه فرصتی مناسب برای تبیین خدمات نظام اسلامی در بخش‌های مختلف اعم از اقتصادی، عمرانی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ائمه‌ جمعه در مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش مهم و تاثیرگذاری دارند، عنوان کرد: امام جمعه در هر شهرستان و منطقه محور وحدت همه جریان‌هایی است که دل در گروه انقلاب و حل مشکلات مردم دارند.

وی پرهیز از پرداختن به مسائل جزئی و شبه سیاسی در نماز جمعه را یادآور شد و افزود: دولت و مجلس همدل و همصدا برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بویژه اقتصاد و فرهنگ گام برمی‌دارند.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تریبون نماز جمعه محلی برای امید آفرینی در جامعه بوده که با نفوذ کلام ائمه جمعه و فرهنگسازی و مطالبه گری از مسئولان می‌توان در آسیب شناسی مسائل و رسیدن به شرایط مطلوب گام برداشت.

روشنفکر تعامل و‌همدلی مجمع نمایندگان و استاندار برای کمک به توسعه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برخی با غوغاسازی و‌ هیاهو دنبال توقف قطار توسعه در دولت انقلابی هستند تا بلکه به اهداف خود برسند ولی بدون شک مسئولان استانی و نمایندگان در دام این مسائل واهی گرفتار نخواهند شد.

اعلام آمادگی دانشگاهیان برای ارائه بسته های محتوایی جهاد تبیینجنگ شناختی را دست‌کم گرفته‌ایم!/ جهاد تبیین را در عمل هم دنبال کنیمامام جمعه قزوین: مداحان در جهاد تبیین به مسائل روز جامعه بپردازند

وی در رابطه با چرخه انتخاب مدیران نیز افزود: استاندار با هر سه نماینده استان مشورت می‌کنند ولی تصمیم نهایی با ایشان است که تا کنون چنین بوده است.

روشنفکر خاطرنشان کرد: مشورت کردن با دخالت کردن فرق دارد که دامن زدن به اینکه نمایندگان در انتصابات دخالت دارند، حرف نادرستی است و قطعا استاندار در رابطه با تغییرات مدیریتی و هماهنگی با وزارتخانه‌ها مستقل تصمیم می‌گیرند.

انتهای پیام/544/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه مجلس ستاد نماز جمعه مجلس جهاد تبیین ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا مرتضی نصوحی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در هشتمین نشست شهراندیشان با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» اظهار کرد: هشتمین نشست شهراندیشی با موضوع تبیین گفتمان «اصفهان من شهر زندگی» برگزار می‌شود، درباره این موضوع پروژه‌ای انجام شد که ارائه می‌شود.

وی افزود: پیگیری باشگاه شهر اندیشان را در دست انجام داریم تا در مجموعه شهرداری و در واقع در شهر نهادینه شود.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: باشگاه شهراندیشان فرصتی برای مشارکت علاقه‌مندان به موضوعات شهر اصفهان است تا آن‌ها که نسبت به مسائل شهری دغدغه دارند، بتوانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری مشارکت کنند.

کد خبر 749810

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • ما به دنبال تبدیل مجلس سنتی به مجلس نوین هستیم
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند