Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ فصل دشواری را سپری می‌کنند؛ آن‌ها پس از برکناری اوله گونار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک، همچنان شرایط ایده آلی ندارند. 

لوک شاو اعتقاد دارد منچستریونایتد هم از شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپای فصل ۲۲-۲۰۲۱ برخوردار است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، آخرین جامی که منچستریونایتد کسب کرده است به قهرمانی سال ۲۰۱۷ در لیگ اروپا همراه با ژوزه مورینیو بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها شانس آن‌ها برای کسب جام در فصل جاری، قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. در حالی که یونایتد باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اتلتیکو مادرید برود، شاو گفته است:

این برهه مهمی از فصل است و رسیدن به ثبات در لیگ اهمیت زیادی دارد. ما به عنوان یک تیم باور داریم که می‌توانیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. عده زیادی در خارج از تیم چنین عقیده‌ای ندارند و شاید برخی به خاطر این حرف فکر کنند که احمق هستم ولی ما آن خودباوری و اعتقاد را داریم که می‌توانیم قهرمان شویم. مطمئنم که همه حاضرین در رختکن، از بازیکنان و کادر تیم گرفته تا مربیان، باور دارند که ما می‌توانیم. حالا باید به ثبات برسیم، نتایج لازم را کسب کنیم و بازی‌های خوبی ارائه دهیم. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پرسپولیس رکورد را به شش رساند اما استقلال هنوز بهترین است مجری رادیو افشا کرد؛ خرید جدید پدیده از سودان، خواننده است! کیلیان ام باپه در توییتر: اینجا پاریس است! گل برای کریستیانو رونالدو و از دست دادن پنالتی توسط مسی / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)

تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا را مشاهده می کنید.

دانلود (8.8MB)

دیگر خبرها

  • برترین گلزنان انگلیسی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا / وین رونی در صدر
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • تیزر دورتموند برای جدال با پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • تیزر پاری سن ژرمن برای جدال با دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا (2023/24)
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ