Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان همزمان با افتتاح طرح‌های درمانی و تجهیزاتی در بیمارستان پیروز لاهیجان توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی محوری ارتش، عملیات اجرایی طرح‌های عام‌المنفعه سلامت در بیمارستان سیدالشهدای این شهرستان نیز آغاز شد.

توسعه بخش اورژانس بیمارستان فومن، بهسازی مرکز جامع سلامت شبانه‌روزی شهر ماکلوان، احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی دائمی تنفسی شهید نامجوی ارتش در رشت، بازسازی و تجهیز  بخش ICU بیمارستان فومن و بازسازی خانه بهداشت آبرود از مهم‌ترین پروژه‌هایی بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی خود برای گیلانی‌ها به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همت نیروی زمینی محوری ارتش، بخش عمده‌ای از مشکلات بیمارستان پیروز لاهیجان برطرف شده که می توان به نمونه هایی مانند ساخت سالن مطالعه بیمارستان، ساخت پانسیون پزشکان و پانسیون پرستاران، ساخت سکوی منبع ۲۰ تنی اکسیژن مایع، ساخت کانکس جهت انبار دارویی و ساخت کانکس جهت بهره‌برداری همراه مراجعین دیالیز اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ خانه بهداشت روستای ادکان با زیر بنای ۷۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای گورپان با زیر بنای ۷۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال، خانه بهداشت روستای ایرج با زیر بنایی ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و خانه بهداشت روستای سارمران با زیر بنای ۸۵ مترمربع و با اعتباری بالغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، محرومیت زدایی و سفر ریاست‌جمهوری تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد