Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@05:03:24 GMT

چهار کودک در قم بر اثر کرونا جان داده اند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۵۴۲۱

چهار کودک در قم بر اثر کرونا جان داده اند

ایسنا/قم رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ۴ کودک مبتلا به کرونا در قم طی دو ماه گذشته جان خود را از دست دادند که اغلب آنها بیماری زمینه ای داشتند.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی مصری در جلسه ستاد استانی کرونا با بیان اینکه نیمی از بیماران با حال بد به بیمارستان مراجعه می‌کنند، افزود: عادی انگاری کرونا در قم زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شناسایی بیماران کرونایی در هفته گذشته ۷۱ درصد بوده  و تفاوتی نسبت به قبل نکرده است، اضافه کرد:  تعداد بیماران سرپایی تا حدودی ثابت شده و میزان بستری ها به کمتر از ۱۰۰ نفر در روز رسیده است.

مصری عنوان کرد: عادی انگاری در مورد کرونا بسیار زیاد است و این امر موجب می‌شود قله پیک طولانی شود و نیمی از بیمارانی که به بیمارستان مراجعه می‌کنند با حال بد بستری شوند و این امر موجب بروز مشکل می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد:  امیکرون و دلتا در قم وجود دارد و اکثر بیماران ما افراد بالای ۷۰ سال هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه