Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- ریوگار رضایی گفت : اصلاح و بهینه شبکه برق روستا‌های خراجیان، دولت آباد، گمشتر، شوربلاغ، کریم آباد و اسماعیل کل و نصب بیش از ۱۰۰ عدد چراغ روشنایی معابر روستایی از جمله کار‌های در دست اقدام و یا در حال اجرای شرکت برق در این شهرستان است.

به گفته مدیر توزیع برق روانسر ۱۲ طرح با اعتبار ۸۲ میلیارد و ۴۱۷ میلیارد ریال در شهرستان از ابتدای امسال تاکنون اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلاح و بهینه سازی ۱۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف شهر روانسر، برق رسانی به روستای بدون برق بزاولی و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستا‌های تپه کوییک، لاچین، خانیله و و باباحیران از جمله طرح‌هایی است که در سالجاری انجام شده‌اند.

امسال طرح‌های احداث شبکه برق شهرک نیروی انتظامی، توسعه شبکه برق شهرک ویس القرن و افزایش قدرت و بهینه سازی ۶ دستگاه پست هوایی داخل شهر روانسر انجام شده است.

شهرستان روانسر ۵۶۷ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت، ۱۹۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در سطح شهر و روستا‌ها و ۹۰۰ دستگاه ترانس برق دارد.

۷۱ طرح اشتغالزا تصویب شد

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ۷۱ طرح اشتغالزا در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان با ۹۸ میلیارد ریال اعتبار مطرح و به تصویب رسید.

حشمت رضایی گفت : این طرح‌ها شامل ۳۴ طرح مشاغل خانگی نهاد‌های حمایتی و ۳۷ طرح اشتغالزا و خود اشتغالی صنعتی، کشاورزی، چاپخانه و صنایع دستی و گردشگری است.

اجرای این طرح‌ها در مجموع ۱۱ فرصت شغلی برای متقاضیان جویای کار فراهم می‌کند.

نرخ بیکاری در شهرستان در ۶ ماهه اول امسال به ۱۶.۲ درصد کاهش یافت و در این مدت تعداد اشتغال ایجاد شده براساس سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی یک هزار و ۸۴۱ نفر بوده که ۹۴ درصد تعهد ایجاد اشتغال شهرستان در امسال است.

 ۱۰ ظرفیت مناسب جهت سرمایه گذاری ویژه در شهرستان نظیر طرح‌های گردشگری و توریستی در حاشیه سد‌های سراب و زاگرس شناسایی شد از متقاضیان طرح‌های متناسب با حوزه گردشگری حمایت لازم با اعطای تسهیلات ویژه به عمل خواهد آمد.

متقاضیان طرح‌های اشتغالزا می‌توانند جهت برخورداری از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه به دستگاه‌های اجرایی مرتبط مراجعه کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی طرح اشتغالزا شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد

رئیس جمهور فرانسه خواستار آن شد که استفاده از شبکه‌های اجتماعی توسط کودکان زیر ۱۵ سال در اتحادیه اروپا، تحت کنترل والدین باشد.

به گزارش ایسنا، امانوئل مکرون در یک سخنرانی مفصل درباره آینده اتحادیه اروپا در دانشگاه سوربن پاریس، گفت: قبل از ۱۵ سالگی باید کنترل والدین برای دسترسی به فضای دیجیتال وجود داشته باشد. اگر محتوا چک نشود، این دسترسی، انواع خطرات و تحریفات ذهنی را ایجاد می‌کند که می‌تواند انواع نفرت را توجیه کند.

فرانسه در سال‌های اخیر شاهد حوادث خشونت‌بار مکرری بوده که دسترسی کودکان خردسال به اینترنت در وقوع آنها، نقش داشته است.

بر اساس گزارش لوکال، اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک همچنین در ناآرامی‌هایی که پس از تیراندازی پلیس به یک نوجوان در حومه پاریس در سال ۲۰۲۳ روی داد و به بسیاری از شهرهای فرانسه گسترش یافت، نقش داشتند.

پارلمان فرانسه سال گذشته، لایحه محدودیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کاربران زیر ۱۵ سال را تصویب کرد. بر اساس این مصوبه، دسترسی کودکان زیر ۱۵ سال به شبکه‌های اجتماعی منوط به رضایت والدین شد و این مصوبه همچنین به والدین اجازه می‌دهد حساب‌های کاربری کودکان زیر ۱۵ ساله‌ خود را در شبکه‌های اجتماعی به حالت تعلیق درآورند.

پس از تصویب این لایحه در مجلس ملی فرانسه که با هدف مبارزه با هرزه‌نگاری، آزار و اذیت سایبری و رفتارهای اعتیادآور صورت گرفت، مجلس سنا هم به آن رای مثبت داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • مکرون خواستار نظارت والدین بر کودکان در شبکه‌های اجتماعی شد