Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@14:12:41 GMT

اولیانوف: امکان توافق تا پایان ماه فوریه وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۵۵۹۸

‍‍‍‍‍‍

به گزراش اقتصاد آنلاین، میخاییل اولیانوف، مذاکره کننده ارشد روسیه با انتشار تصویری از دیدارش با رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در توئیتی نوشته‌ است: رایزنی‌های فشرده تقریباً بدون وقفه در جریان مذاکرات وین ادامه دارد.

وی با ابراز خوش‌بینی نسبت به روند مذاکرات عنوان کرد که امکان توافق تا پایان ماه فوریه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد مذاکرات هسته ای برجام مذاکرات توافق هسته ای مذاکرات احیای برجام میخائیل اولیانف اخبار مرتبط گمانه‌زنی بلومبرگ درباره وقفه در مذاکرات وین ضرورت تداوم‌ رایزنی ها و‌ گفت و گوها بین طرف های مختلف مذاکرات وین بن بست در مذاکرات هسته ای مذاکره هیات ایرانی و چینی در وین لاوروف: تا زمان اجرای کامل برجام راه زیادی باقی است آخرین دور گفت‌ و گوها در جریان است ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ آخرین خبر ها قیمت چانگان صفر چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) اولیانوف: امکان توافق تا پایان ماه فوریه وجود دارد سقوط آزاد سرعت اینترنت / شکافی که هر روز عمیق تر می‌شود ارسال مدارک علیه ترامپ به کنگره به دستور بایدن روایت سخنگوی گمرک از جزییات تجارت ایران و قطر بیشترین گله مندی مردم اطاله دادرسی است گوشت قرمز و برنج ایرانی مشمول قیمت گذاری شدند تاریخ، نحوه پرینت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری اعلام شد آریو ۱۶۰۰ دنده‌ای سایپا چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) برای بهبود معیشت ساکنان حوضه دریاچه ارومیه همکاری می‌کنند بازار مسکن سقوط می‌کند؟ دیدار معاون اقتصادى وزیر امور خارجه و قائم مقام وزارت خارجه اتریش تجربه سفر به تفلیس و باتومی چقدر هزینه دارد؟ + جدول افزایش اعضای هیات های اروپایی در فینال مذاکرات وین سفر هیأت ایرانی به کره‌جنوبی بحران اوکراین یادآور هراس موشکی کوبا است؟ / دست ها روی ماشه شش دلیل برای خرید ساعت هوشمند Watch GT۳ هوآوی خودروی میلیاردی ۱۵ میلیون ارزان شد! + جدول قیمت کامل (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) هیات اسراییلی در مذاکرات وین! گمانه‌زنی بلومبرگ درباره وقفه در مذاکرات وین بیت کوین چگونه کار می‌کند؟ حذف قرعه کشی خودرو منتفی شد؟/ جایگزین نداریم! قیمت روز آبمیوه گیری + جدول چرا وزارت کار به درگاه صدور مجوزها ملحق نمی شود فوری: در یک قدمی توافق نهایی هستیم رفع اتهام از سه مدیر دولتی در پرونده اتوبوس خبرنگاران خرید سوزوکی چقدر بودجه می خواهد؟ + جدول قیمت کامل (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) صادرات دام سبک و سنگین رسما متوقف شد یک درمان جدید برای اچ آی وی کشف شد قیمت تلویزیون‌‌ ۳۲ اینچ ال جی چند؟ (جدول) وام ۲۰۰ میلیونی به زودی پرداخت می شود + جزییات حلقه مفقوده شفافیت ماشین جوان پسند آلمانی چند؟ + جدول قیمت کامل (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۲۸بهمن / کاهش قیمت ها ادامه دارد؟ تعداد شهرهای دارای تنش آبی کاهش می یابد چرا زنان می توانند خلبان باشند اما موتورسوار نه؟ آخرین مهلت دریافت وام مسکن با تخفیف ۵۰ درصدی/ قیمت اوراق مسکن به کانال ۱۶۰ هزار تومان رسید خودروی ۱ میلیاردی چری را می شناسید؟ + جدول قیمت کامل (۲۷ بهمن ۱۴۰۰) جهش چشمگیر پرداخت وام به شرکت های دانش بنیان تزریق واکسن کرونا شرط حضور در مراسم اربعین سال ۱۴۰۱ روسیه عقب نشینی نکرده است فوت ۴ کودک بر اثر ابتلاء به کرونا در قم افتتاح یک استادیوم در عراق توسط شرکت ایرانی؛ استقلال و پرسپولیس چه؟! ​طی چند روز توافق یا شروع بحران جدیدترین گوشی شیائومی چند؟ (جدول) ​واکنش منتظری به پیشنهاد عدم افزایش حقوق مجردها تغییر طراحی در نورد ذوب آهن تکلیف سهام عدالت متوفیان مشخص شد / وارثان چگونه اقدام کنند؟ گیمینگ ۵۲ درصد از کل فعالیت ها در بلاک چین را تشکیل می دهد محرومیت مخالف عزیزی خادم لغو شد بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مذاکرات هسته ای برجام مذاکرات توافق هسته ای مذاکرات احیای برجام جدول قیمت کامل مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!

گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین) امروز شنبه فایل ویدئوی جدیدی از وضعیت اسرای اسرائیلی منتشر کرد.

عنوان این ویدئو «فشار نظامی» است که سران صهیونیست بار‌ها بر طبل آن کوبیدند تا به زعم خود اسرای اسرائیلی را آزاد کنند، ولی در واقع باعث شد که ده‌ها نفر از آنان کشته شوند.

در ابتدای ویدئو، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و یوآو گالانت وزیر جنگ اسرائیل در حال تکرار این گزاره هستند که فشار نظامی باعث آزادی اسرای صهیونیست خواهد شد.

در این ویدئو، دو نفر از اسرای اسرائیلی که میانسال هستند، صحبت می‌کنند. یکی از آنان که ۶۴ ساله است می‌گوید که حالش خوب است و به خانواده خود پیام می‌دهد که دلش برایشان تنگ شده است. نفر دوم هم ۴۷ ساله است و خطاب به اعضای خانواده خود می‌گوید: «امسال به خاطر این جنگ لعنتی، نتوانستیم هیچ عیدی را جشن بگیریم.

 

یکی از آنان، در هنگام ذکر خاطرات سال گذشته خود، از نظر روحی به هم می‌ریزد و به شدت گریه می‌کند. وی می‌گوید: «ما اینجا به خاطر بمباران با خطر مواجهیم. سؤال من این است که تا کی؟. من از نخست وزیر و همه وزرای کابینه می‌خواهم که در خصوص توافق، از خود نرمش نشان دهند تا همه اسرا آزاد شوند.».

اسیر دومی هم خطاب به نتانیاهو می‌گوید: زمان آن رسیده است که به توافقی دست یابید که ما را از اینجا خارج کند. از همه می‌خواهم که به کابینه فشار وارد کنند و به تظاهرات‌ها ادامه دهند تا مذاکرات به نتیجه برسد».

 

این در حالی است که خلیل الحیه از رهبران حماس روز گذشته خبر داد که این جنبش پاسخ رسمی رژیم اشغالگر به موضع این جنبش را که چند روز پیش به میانجیگران ارائه شده، دریافت کرد». 

پیشنهاد حماس برای مذاکرات، پیشتر در ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) به میانجی‌گران مصری و قطری تحویل داده شده بود.

پیشتر یکی از رهبران فلسطینی از فشار‌های شدید آمریکا و اسرائیل علیه قطر برای اعمال فشار بر حماس در خصوص مذاکرات آتش بس خبر داده بود. این منبع آگاه سه‌شنبه پیش گفته بود که این پیش‌زمینه واقعی اظهارات اخیر نخست‌وزیر قطر محمد بن عبدالرحمن آل ثانی بود که گفت دوحه در حال «ارزیابی میانجی‌گری‌هایی است که انجام می‌دهد».

جنبش حماس فلسطین همواره در مذاکرات آتش‌بس بر برقراری آتش‌بس دائم و خروج کامل رژیم صهیونیستی از نوار غزه تاکید کرده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره+جدول
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • هیئتی از مصر وارد اسرائیل شد
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه