Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری میزان - در دیدار مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان با امیرعبداللهیان در محل وزارت امورخارجه، وزیر خارجه کشورمان ضمن تاکید بر رویکرد دولت مردمی و تحول گرای سیزدهم در حمایت قاطع و همه جانبه از حقوق تمامی اتباع ایرانی در خارج از کشور، از برنامه‌های جامع وزارت امور خارجه در استیفای حقوق ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه کشورمان در این دیدار، با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات وین، بر عزم دستگاه سیاست خارجی در صیانت از حقوق ملت ایران تاکید کرد.

امیرعبداللهیان همچنین با اشاره به وضعیت منطقه و جهان اسلام، حرکت در جهت تحکیم وحدت در بین کشور‌های اسلامی و امت اسلام را جزو اصول اساسی سیاست خارجی خواند و به تاکید بر ضرورت بسیج همه ظرفیت‌ها در تحکیم فضای همدلی پرداخت.

مولوی عبدالحمید نیز در این دیدار، عشق به میهن اسلامی را وجه مشترک بین تمامی ایرانیان در داخل و خارج از کشور خواند و با اشاره به خباثت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه جهت ایجاد فضای اسلام گریزی و ایران هراسی، اولویت بخشی به سیاست همسایگی در دولت مردمی و تحول گرای سیزدهم را اقدامی هوشمندانه دانست.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در پایان با آرزوی موفقیت مذاکره کنندگان کشورمان در وین، سرافرازی ملت ایران و امت اسلامی را از خداوند متعال مسالت نمود.

بیشتر بخوانید: امام‌جمعه اهل سنت زاهدان: شیعه و سنی باید کنار یکدیگر قرار بگیرند/ حادثه ترور شیعیان افغانستان محکوم است

انتهای پیام/

برچسب ها: مولوی عبدالحمید امیرعبداللهیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مولوی عبدالحمید امیرعبداللهیان امام جمعه اهل سنت زاهدان مولوی عبدالحمید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید

ارسال کمک های مردمی به حساب مولوی عبدالحمید مورد انتقاد روزنامه کیهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

دیگر خبرها

  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک‌های مردمی به حساب عبدالحمید
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترک: گفتگو درباره تحولات منطقه، فلسطین و روابط دوجانبه
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای مصری | تشکر ایران از موضع مصر در محکومیت جنایات اسرائیل