Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود صفری  روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پروژه ها در قالب مجموعه‌های خدماتی، تجاری و مسکونی در نواحی مختلف اردبیل اجرا می شود.

وی درآمد شهرداری اردبیل از پروژه های مشارکتی را  ۶۷۸  میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در این حوزه با رشد ۱۰۵ درصدی منابع شهرداری مواجه هستیم.

شهردار اردبیل در باره عملیات اجرایی پل قدس و نیایش اردبیل افزود: پل قدس تا سه ماه اول سال آینده و پل نیایش هم با پیشرفت ۴۰ درصدی تا شهریور ماه سال آینده  افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با اشاره به پرداخت بدهی شهرداری و خرید ماشین آلات جدید افزود: یک سوم بدهی ۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری پرداخت شده و با مجوز شورای شهر ۱۷ دستگاه ماشین آلات خریداری شد که تعدادی را قبل از عید و تعداد دیگری را بعد از عید تحویل می‌گیریم.

وی با بیان اینکه ۲۲ هکتار زمین برای طرح جامع پسماند آماده شده است، افزود: برای اجرای طرح جامع پسماند شهر اردبیل با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا ۲۲ هکتار زمین از منابع طبیعی دریافت شده  تا در اختیار مجری طرح قرار گیرد.

شهردار اردبیل بازنگری طرح تفصیلی اردبیل را یادآور شد و گفت: طرح تفصیلی این شهر بازنگری می‌شود تا ضمن هم‌خوانی با اقتصاد شهر، دربرگیرنده طرح جامع ترافیک نیز باشد.

صفری اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل باید به نحوی بازنگری و اصلاح شود تا ضمن رفع مشکلات موجود، به معنای واقعی در آینده گره‌گشای مشکلات مردم در ارتباط با مسایل مختلف شهری باشد.

شهردار اردبیل تأثیر نپذیرفتن از ضابطه‌های دستوری و قفل نشدن بحث اقتصاد شهر در چارچوب طرح تفصیلی را از مزیت‌های این طرح دانست و گفت: مصمم هستیم طبق برنامه‌ریزی طرح تفصیلی شهر اردبیل را با بهره‌مندی از نظرات نخبگان و صاحب نظران تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

صفری ادامه داد: طرح تفصیلی مهمترین ابزار ساماندهی نظام‌مند کالبدی شهر محسوب می‌شود که در مواجه با نارسایی های کالبدی - فضایی شهر به کار گرفته می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به آماده شدن طرح تفصیلی شهر اردبیل گفت: این طرح سالیان سال به دلیل نبود امکانات مالی راکد مانده بود که با توجه به ضرورت اجتناب‌ناپذیر طرح برای ترسیم روشن و اصولی افق توسعه شهر، اتمام طرح تفصیلی در اولویت برنامه‌ شهرداری اردبیل قرار گرفته است.

برچسب‌ها طرح های عمرانی شهرداری اردبیل اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهرداری اردبیل اردبیل طرح های عمرانی شهرداری اردبیل اردبیل شهردار اردبیل شهر اردبیل طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کلام‌الله صفری در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک