Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-27@13:04:46 GMT

اولیانوف: مذاکرت وین هنوز به زمان نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۵۷۸۶

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در گفت‌و‌گو با یک شبکه قطری توضیحاتی درباره روند مذاکرات رفع‌تحریم‌ها ارائه کرد.

به گزارش فارس، بنابر گزارش امروز (چهارشنبه)‌ شبکه «العربی»، نماینده روسیه در این خصوص اظهار داشت: «گفت‌و‌گوها می‌تواند در پایان فوریه جاری به موفقیت بیانجامد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال او اضافه کرد که مذاکرات «همچنان نیازمند زمان است؛ اما نه زمان طولانی».

خبرنگار شبکه «العربی» نیز در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر بخشی از اظهارات نماینده روسیه را انتقال داد و به نقل از او اضافه کرد که نماینده روسیه درباره احتمال به موفقیت رسیدن مذاکرات وین ابراز خوشبینی کرده است و خاطرنشان کرده که مذاکرات در مرحله نهایی قرار دارد.

طبق گزارش شبکه العربی، اولیانوف همچنین درباره دیدار روز گذشته‌اش با هیأت تل‌آویو اظهار داشته که در گفت‌و‌گو با اعضای این هیأت به مذاکرات وین نپرداخته است.

میخائیل اولیانوف که ریاست هیات روسیه در مذاکرات با موضوع برداشتن تحریم‌های غیرقانونی اعمال شده علیه ایران را برعهده دارد، روز سه شنبه (دیروز) با یک هیات ارشد رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌و‌گو کرد. او روز گذشته در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر با اشاره به این دیدار، نوشت: «همکاران اسرائیلی (اعزامی) از پایتخت و نمایندگی دائم آنها در وین امروز با ما دیدار کردند. ما در مورد موضوعات مرتبط با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی صحبت کردیم».

در عکسی که اولیانوف از این دیدار منتشر کرده بود، «جاشوا زارکا» معاون مدیرکل وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در امور راهبری و «دیوید نوسبام» نماینده تل‌آویو در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مشاهده شدند. زارکا و نوسام روز دوشنبه هفته جاری در وین با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار کرده بودند.

دیدار هیات رژیم صهیونیستی با دیپلمات ارشد روسیه در شرایطی انجام شد که گفت‌و‌گوهای دور هشتم مذاکرات وین به منظور برداشتن تحریم‌های غیرقانونی اعمال شده علیه ایران ادامه دارد و مقام‌های شرکت کننده در این مذاکرات در حال رایزنی‌‌های فشرده هستند.

یک مقام صهیونیست در گفت‌وگو با وبگاه عبری «والا نیوز» در ارتباط با دیدار هیأت یادشه با اولیانوف دیشب مدعی شد که زارکا به غیر از هیأت ایران با تمامی طرف‌های حاضر در مذاکرات دیدار خواهد کرد.

مطابق این گزارش، تصمیم‌گیری برای ارسال این مقام صهیونیستی به وین بعد از ارزیابی‌های انجام‌شده در هفته گذشته در وزارت خارجه تل‌آویو اتخاذ شده و «یائیر لاپید»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با این پیشنهاد موافقت کرده است.

منبع: آخرین نیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نماینده روسیه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 6089759

دیگر خبرها

  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • حماس: پاسخ رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات را دریافت کردیم
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • اوضاع غزه، موضوع مذاکرات وزرای خارجه بریکس در مسکو
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است