Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

امین علایی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه محصول تولیدی این شرکت یک محصول استراتژیک است، گفت: این محصول با توجه به نیاز صنعت ریلی کشور طراحی و ساخته شده و تاکنون بیش از ۸هزار قطعه به‌صورت چدنی و کرومی به مشتریان تحویل داده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی بیان کرد: ساخت سیلندر موتور لکوموتیوها پس از انجام فرآیندهای بسیار پیچیده به تولید انبوه رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قطعه کاربردی جزو قطعات نیروی محرکه موتور لکوموتیو محسوب می‌شود. این قطعه به‌واسطه احتراقی که داخلش صورت می‌گیرد، باعث روشن شدن موتور می‌شود.

علایی ادامه داد: این محصول در صنعت نفت و کشتیرانی نیز کاربرد دارد، اما عمده استفاده آن در راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است. این قطعه توسط مهندسان ایرانی کاملاً بومی‌سازی شده و این شرکت تنها تولیدکننده آن در خاورمیانه است. این محصول نسبت به نمونه آمریکایی خود ارتقا پیدا کرده است و قیمت پایین و به‌صرفه، در دسترس بودن، خدمات پس از فروش و گارانتی از مزیت‌های این محصول نسبت به نمونه خارجی خود محسوب می‌شود.

یک‌میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی در سال

به گزارش معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری، این فناور اظهار داشت: این محصول سالیانه حدود یک‌میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی به همراه داشته است. در حال حاضر ۲۳ نفر به‌صورت مستقیم و ۱۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم در این شرکت مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تاکید کرد: حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باعث رشد و پیشرفت شده است. مزایا و حمایت‌هایی که مجموعه معاونت علمی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌کند، کاملاً واقعی و کارساز است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین صنعت نفت خاورمیانه خدمات پس از فروش حمل و نقل ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته

تین نیوز

مدیرعامل پویش پژوهان از افزایش ۱۰ برابری هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها طی ۵ سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: ارائه کمک های نقدی در صنعت ریلی خصوصاً در زمینه حمل مسافر، در همه دنیا متداول است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محمد حسین پیروزی مدیرعامل گروه صنعتی پویش پژوهان (FPSCO) با اشاره به افزایش روز افزون هزینه های تامین و نگهداری  لوکوموتیو، اظهار کرد: تنها طی پنج سال گذشته، هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها بیش از ۱۰ برابر افزایش یافته است.

پیروزی تصریح کرد: پشتیبانی از نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به ضرورت حمایت دولت از این بخش مهم صنعت حمل و نقل، تاکید کرد: ارائه کمک های نقدی در صنعت ریلی خصوصاً در زمینه حمل مسافر، در همه دنیا متداول است.

پیروزی افزود: با در نظر داشتن محدودیت هایی که موجب عدم امکان افزایش قیمت در صنعت حمل و نقل ریلی می شود و قیمت بالای هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها، حمایت دولت و تخصیص بودجه مناسب باید از اولویت های دولت باشد.

پیروزی خاطرنشان کرد: جهت رفع بحران کمبود لوکوموتیو در سال جاری و به منظور تقویت ناوگان، با نگهداری و تعمیر به موقع و بازسازی و تعمیرات اساسی لوکوموتیوهای متوقف، می توان به شرائط مناسبی در حمل و نقل ریلی رسید.

 مدیرعامل پویش پژوهان تاکید کرد: تخصیص بودجه و تامین نقدینگی جزو ضروریات است تا بتوان انتظار اقدامات مناسب از طرف پیمانکاران نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها به منظور افزایش لوکوموتیوهای در گردش را داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • افزایش هزینه نگهداری و تعمیر لوکوموتیوها در پنج سال گذشته
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم+ فیلم
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • ◄ ناچار به خروج کامل از صنعت حمل و نقل ریلی خواهیم بود
  • چرا برای صاحبان بار انتخاب ریل به جای جاده جذابیتی ندارد؟