Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-27@23:56:58 GMT

وزرای کشور و دفاع کویت استعفا کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۵۸۷۴

وزرای کشور و دفاع کویت استعفا کردند

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب،  وزرای کشور و دفاع کویت امروز (چهارشنبه) استعفای خود را به «شیخ صباح الخالد» نخست وزیر این کشور اعلام کردند.

بر اساس این گزارش، حمد جابر العلی، معاون نخست وزیر و وزیر دفاع و شیخ احمد المنصور، معاون نخست وزیر و وزیر کشور استعفای خود را تقدیم صباح الخالد الصباح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استعفای این دو وزیر در اعتراض به سوء استفاده نمایندگان مجلس امت در استفاده از ابزار استیضاح اخیر بوده است.

حمد جابر العلی، وزیر مستعفی دفاع نیز در این خصوص گفت: با ابراز تاسف عمیق از سوء استفاده از ابزار قانون اساسی در کشور این کار ما را بر آن داشت تا استعفای خود را به جناب نخست وزیر تقدیم کنیم. ما قسم خورده ایم که بیت المال را حفظ کنیم و اقدامات اصلاحی و قانونی را انجام داده ایم، اما در این فضا نمی‌توانیم به نتیجه برسیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: استعفا کویت نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولی،شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و رئیس مشترک کمیسیون شناسایی خط مرز بین ارمنستان و آذربایجان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های کارشناسی دو کشور در حال کار بر روی تعیین مختصات با توجه به اندازه‌گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) در مرز بوده و در نتیجه برای اولین بار سنگ مرزی در مرز دو کشور قرار گرفت.

گفتنی است هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز در ۱۹ آوریل ماه جاری به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.

آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود رد شبکه اجتماعی ایکس درباره این نشست اعلام کرد: کمیسیون‌های آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل به توافق رسیده‌اند.

حاجی‌زاده نوشت: «رویداد تاریخی مورد انتظار. ارمنستان موافقت کرد ۴ روستای آذربایجان را که از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی اشغال کرده بود، بازگرداند».

دیگر خبرها

  • موج استعفای مقامات نظامی صهیونیست این‌بار هالیوی را گرفتار می‌کند
  • وزرای دفاع ایران و قزاقستان دیدار و گفتگو کردند
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش رژیم اسرائیل