Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:42:43 GMT

تعداد مراکز نمونه گیری کرونا در دزفول به شش رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۵۹۲۳

تعداد مراکز نمونه گیری کرونا در دزفول به شش رسید

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا به نقل از اطلاعیه روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول، این مراکز جدید در کلینک تخصصی یا زهرا و درمانگاه امام علی (ع) مستقر هستند ضمن اینکه مرکز نمونه گیری مستقر در کلینیک تخصصی یا زهرا (س) روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و مرکز نمونه گیری مستقر در درمانگاه امام علی(ع) روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی مرکز بهداشت دزفول در این اطلاعیه آورده است: از دوم اسفند ماه مرکز نمونه گیری درمانگاه امام علی(ع) در شیفت صبح از ساعت هشت تا ۱۳ نیز فعال است.

به گزارش ایرنا، پیش از این چهار مرکز دیگر نمونه گیری (مراکز نمونه گیری شهید ناحی، تیپ ۲۹۲، مرکز سردشت و خیبر) در شهرستان در امر ارائه‌ خدمات تشخیصی کرونا به شهروندان فعال بودند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بیماران مبتلا به کرونا چند روز قبل از شروع علائم نیز قابلیت انتقال ویروس را دارند، بنابراین لازم است به محض احساس کسالت، اقداماتی همچون انجام تست، قرنطینه خانگی، پرهیز در حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک و تهویه مناسب را رعایت کنند و با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، خود را در برابر کرونا ایمن و ضوابط بهداشتی پس از واکسیناسیون را نیز رعایت کنند.

دزفول در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دزفول خوزستان ویروس کرونا دزفول خوزستان بهداشت و سلامت نمونه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله شکری عصر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه بالغ بر هشت درصد جمعیت شهرستان آبادان را افراد بالای ۶۰ سال تشکیل می‌دهد که این امر مهم حاکی از روند رو به سالمندی جمعیت است و با توجه به نقش این افراد در زندگی خانوادگی به عنوان گنجینه‌های انتقال تجارب و دانش هستند، لذا توجه به سلامت آنها یکی از اهداف مهم مرکز بهداشت است.

وی افزود: در این راستا مراقبت‌های بهداشتی (اندازه‌گیری قد و وزن، FBS ، Chol، مشاوره تغذیه و سلامت روان) ویزیت پزشک و آموزش‌های بهداشتی لازم توسط مراقبان سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌‎ها و خانه‌های بهداشت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: از همشهریان (به ویژه سالمندان و خانواده‌ها) به منظور شرکت در این فراخوان مراقبتی، در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی دعوت می‌شود.

کد خبر 6095983

دیگر خبرها

  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • افزایش هزینه‌های درمان در مراکز ناباروی
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • اعلام قطع روابط با اسرائیل از سوی کلمبیا
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • تخریب ۸۰ درصد مدارس غزه و تبدیل آن به بازداشتگاه و مرکز شکنجه