Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حسن نمک‌دوست تهرانی، روزنامه نگار پیشکسوت نوشت:

همکاران روزنامه‌نگارم خانم‌ها نفیسه زارع‌کهن، اعظم ویسمه و آقای پژمان موسوی، سه منتخب مجمع عمومی انجمن روزنامه‌نگاران با انتشار متنی اعلام کرده‌اند که مقامات امنیتی صلاحیت آنان را برای حضور در هیات مدیره رد کرده‌اند و آنان را از حق مشروع‌شان محروم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظارت بر کژرفتاری‌های درون و بیرون حکومت اصلی بلامنازع و بی‌تردید در میان اصول مسئولیت اجتماعی حرفه روزنامه‌نگاری است. مداخله حکومت در امور صنفی روزنامه‌نگاران، به‌خصوص تغییر نتیجه آرای آنان، در تقابل آشکار با موارین مسئولیت اجتماعی و نقض آشکار استقلال حرفه‌ای روزنامه‌نگاری است؛ رفتاری به‌غایت ناصواب و خطرناک علیه حقوق و آزادی رسانه‌ها.

به‌عنوان یک روزنامه‌نگار به این رد صلاحیت و دخالت حکومت در امور نهاد صنفی روزنامه‌نگاران به‌شدت معترضم.

حسن نمک‌دوست تهرانی

بیست و هفتم بهمن ۱۴۰۰

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا روزنامه نگاران روزنامه نگاران ایران حسن نمکدوست انجمن روزنامه نگاران افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا روزنامه نگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند