Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه ۲۰ قرارگاه جهادی در ایام نوروز به مناطق سیل زده و زلزله زده کشور اعزام می‌شوند، گفت: هدف از این کار خدمت رسانی به مردم کشور است. - اخبار استانها -

سردار محمد زهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است در ایام نوروز، 20 قرارگاه جهادی به مناطق مختلف به خصوص مناطق سیل زده و زلزله زده کشور اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این 20 قرارگاه جهادی به مدت 25 روز در مناطق مشخص حضور خواهند داشت، گفت: از 25 اسفند ماه این قرارگاه‌ها به مناطق مشخص شده اعزام می‌شوند و حضور آن‌ها تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه به عملیات آبرسانی به 7 هزار و 200 روستای کشور اشاره کرد و گفت:  آبرسانی به 6 هزار روستا قرار است در مدت 30 ماهه و یک هزار و 200 روستای دیگر در مدت پنج ماه به بهره‌برداری خواهند رسید.

603 پروژه محرومیت‌زدایی در استان زنجان با حضور رئیس سازمان بسیج افتتاح شدعملیات احداث 5درمانگاه سپاه استان زنجان با حضور رئیس سازمان بسیج کلنگ‌زنی شدطرح جامع محرومیت‌زدایی 10283 روستای کشور اجرا می‌شود

وی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی از بدو تاسیس به دستور تاریخی رهبر معظم انقلاب خدمات بسیار زیادی را در سطح جامعه انجام داده است، گفت: طرح جامع محرومیت‌زدایی یک کار جهادی و با مشارکت همه است تا در یک بازه کوتاه زمانی مشکلات روستاها را حل کنیم؛ همینطور در حوزه آب کشاورزی روستاها هم در حال انعقاد تفاهم‌نامه هستیم و امیدواریم با مشارکت همه و به ویژه مردم مناطق هدف به نتایج خوب برسیم.

سردار زهرایی در پایان با تقدیر از رویکرد دولت سیزدهم در راستای حمایت از اقدامات محرومیت‌زدایی گفت: در مجموع طرح جامع محرومیت‌زدایی در 10 هزار و 283 روستا در طول چهار سال اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان بسیج قرارگاه جهادی محرومیت زدایی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی

به گزارش خبرگزاری مهر، در این جلسه گزارش پیگیری‌های پرونده مرحومه پرستو بخشی و تداوم آنها، اقدامات انجام شده برای حبس زدایی از جرایم پزشکی و وضعیت سامانه الکترونیک قضائی سازمان نظام پزشکی، بحث و بررسی شد.

همچنین در خصوص سامانه انتظامی تاکید شد که دسترسی افراد به سامانه پس از ثبت شکایت است و مراجعات حضوری بعدی شاکی و متشاکی کاهش خواهد یافت.

پیگیری انجام دیدار با رئیس قوه قضائیه، دادستان کل کشور و رئیس سازمان بازرسی کل کشور و ارائه حضوری درخواست‌ها از مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 6089638 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • پیگیری اقدامات حبس زدایی از جرایم پزشکی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت