Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی رقابتهای کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف انجام شد و کشتی گیران ایران حریفان خود را شناختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف طی روزهای روزهای 28 بهمن لغایت اول اسفند ماه در شهر ولیکو ترانوو برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرعه کشی این مسابقات دیشب (چهارشنبه) برگزار شد که نتیجه قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

 

کشتی آزاد:

در وزن 61 کیلوگرم که 22 نفر حضور دارند داریوش حضرتقلی زاده در دور نخست به مصاف کولسنیک از مولداوی می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان راویندر از هند و لوترت از سوئیس مبارزه خواهد کرد.

 

در وزن 70 کیلوگرم که با حضور 17 نفر برگزار می شود، یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ویسیلی از مقدونیه می رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان پتروف و رمضان اف از بلغارستان کشتی خواهد گرفت.

 

در وزن 79 کیلوگرم که 19 شرکت کننده دارد، مرتضی قیاسی در دور نخست با حسن از بلغارستان مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف میرزاگالیف از قزاقستان می رود.

 

در وزن 92 کیلوگرم که 13 نفر شرکت کرده اند، مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور نخست  در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان هریستوف از بلغارستان و نورماگمدوف از آذربایجان می رود.

 

کشتی فرنگی:

در وزن 55 کیلوگرم که 11 شرکت کننده دارد، سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با دریدی از الجزایر کشتی می گیرد.

 

در وزن 63 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، میثم دلخانی در دور نخست به مصاف دیمیتریجویچ از صربستان می رود و در صورت گذر از این حریف در درو دوم با کانیبک اولو از قرقیزستان پیکار می کند.

 

در وزن 72 کیلوگرم که با حضور 19 نفر برگزار می شود، علیرضا عبدولی در دور نخست با پورتمانن از سوئیس مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار بین علی ارسلان کشتی گیر کشورمان از صربستان و راحول از هند می رود.

 

در وزن 82 کیلوگرم که 19 نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان یوگش از هند و کیسمونی از مجارستان می رود.

 

تیم ایران با نفرات زیر در این مسابقات شرکت کرده است و برنامه این رقابت ها به شرح زیر است:

 

57 کیلوگرم: رضا مؤمنی

61 کیلوگرم: داریوش حضرتقلی زاده

70 کیلوگرم: یوسف کامرانی

79 کیلوگرم: مصطفی قیاسی

86 کیلوگرم: محسن مصطفوی

92 کیلوگرم: مهدی حاجیلوئیان

97 کیلوگرم: میثم عبدی

125 کیلوگرم: یداله محبی

 

کشتی فرنگی:

55 کیلوگرم: سید آرش نگهداری

60 کیلوگرم: سعید اسمعیلی

63 کیلوگرم: میثم دلخانی

72 کیلوگرم: علیرضا عبدولی

82 کیلوگرم: علیرضا مهمدی

 

 

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های اوزان 61، 70، 79 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد و اوزان 55، 63، 72 و 82 کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای پنج شنبه و جمعه (28 و 29 بهمن)، مسابقات اوزان 57، 65 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد و 87، 97 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای جمعه و شنبه (29 و 30 بهمن) و رقابت های اوزان 86، 97 و 125 کیلوگرم کشتی آزاد و 60، 67 و 77 کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای شنبه و یکشنبه (30 بهمن و اول اسفند) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پس از استراحت در دور دور دوم به مصاف حریف در دور کیلوگرم کشتی دور نخست کشتی آزاد کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، خراسان شمالی مهد کشتی با چوخه است و پهلوانان زیادی از این خطه برای کشور در میادین ملی و بین‌المللی افتخارآفرینی کرده اند.
چوخه واژه‌ای کردی و نام لباسی است که کشتی گیران این رشته به تن می‌کنند که از شنل کوتاهی که کشتی گیران آن را با شال سفیدرنگی محکم می‌کنند تشکیل شده و از آنجا که این کشتی از قدیم در بین عشایر کرد شمال خراسان مرسوم بوده به نام کشتی باچوخه معروف شده است.
کشتی سنتی باچوخه خراسان شمالی سال ۸۷ به‌عنوان میراث معنوی به شماره ۳۰ در فهرست آثار ملی میراث ناملموس ثبت شد.

دیگر خبرها

  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران