Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی قرمزها از شاگردانش انتظارات بیشتری دارد. 

یورگن کلوپ پس از برد ۲-۰ لیورپول مقابل اینتر، از عملکرد تیمش رضایت نسبی داشت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BT Sport، گل‌های روبرتو فیرمینو و محمد صلاح، لیورپول را در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سن سیرو به پیروزی رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ پس از این بازی گفت:

بازی کردن در اینجا دشوار است و اینتر هم اعتماد به نفس بالایی دارد. بازی خیلی فیزیکی بود و ما باید راهی پیدا می‌کردیم. ما شروع خیلی خوبی داشتیم و بعد حریف کمی جلو آمد. در برابر بازی مستقیم آن‌ها خیلی خوب دفاع نکردیم ولی در چنین مسابقه‌ای باید توپ را مدت بیشتر حفظ کرد و این اتفاق به اندازه کافی رخ نداد. امروز درخشان ظاهر نشدیم ولی عملکردمان به حدی بود که دو گل شگفت انگیز به ثمر برسانیم. من واقعا خوشحالم. 

مچ پای دیوگو (ژوتا) در بین دو نیمه ورم کرده بود. او می‌توانست به بازی ادامه بدهد و این خبر خوبی بود ولی ما دست به تغییر زدیم. فردا باید بررسی‌های لازم در این خصوص صورت بگیرد. 

بابی (فیرمینو) پس از ورود به زمین برای پیدا کردن خودش به فرصت نیاز داشت؛ پس از گلزنی اعتماد به نفس او برگشت و دوباره دوست ما شد!

ما ضربات پایانی چندان خوبی نداشتیم. بعد هم که داور با وجود آفساید بودن موقعیت، فراموش کرد پرچم بزند. این قوانین یک روز مرا می‌کشد!

می‌دانیم که هاروی (الیوت) می‌تواند خیلی بهتر از این‌ها بازی کند. ما به این خاطر از او استفاده کردیم که نواحی مد نظرمان برای ضربه زدن به حریف، فضای کاری او بودند. او در برخی از لحظات خوب ظاهر شد ولی می‌دانیم که می‌تواند بهتر عمل کند. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس پرسپولیس رکورد را به شش رساند اما استقلال هنوز بهترین است مجری رادیو افشا کرد؛ خرید جدید پدیده از سودان، خواننده است! کیلیان ام باپه در توییتر: اینجا پاریس است! گل برای کریستیانو رونالدو و از دست دادن پنالتی توسط مسی / کاریکاتور 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درگیری شدید صلاح با کلوپ؛ خشم فرعون
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم