Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@19:26:36 GMT

دردسر‌های یک پُل عابر پیاده در مینودشت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۶۳۵۵

دردسر‌های یک پُل عابر پیاده در مینودشت

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - تعدادی از اهالی روستای القجر مینودشت در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان از مشکلاتی که نصب پل عابر پیاده طی یکی دو سال اخیر در این روستا برایشان ایجاد کرده است، گلایه کردند.

یکی از اهالی گفت: با نصب این پل تردد ما به منزل مختل شده و دیگر نمی‌توانیم وسایل نقلیه رادر حیاط خانه پارک کنیم به همین دلیل تقاضای جا به جایی این پل را داریم، اما از هر طریقی پیگیری کردیم به نتیجه‌ای نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیکی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در این باره گفت: جانمایی این پل با نظر خود شورا، دهیار و اهالی روستا انجام شده است و جابه جایی آن امکان پذیر نیست.

بیکی گفت: از آنجایی که طرح هادی در این روستا به اتمام نرسیده است با اجرای کامل این طرح و عقب نشینی واحد‌های مسکونی باقی مانده قطعا مشکل حل می‌شود.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پل عابر پیاده راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محبی بازیکن سابق استقلال در اولین فصل حضور درلیگ برتر گزینه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این لیگ انتخاب شده است.

در کنار محمد محبی، بیتلو (دینامو)، تامرلان موسیف (بالتیکا/زسکا)، نیکیتا سالتیکوف (کریلیا)، میرلیند داکو (روبین‌کازان) و آببوسبک فیضولایف (زسکا) به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن تازه وارد لیگ برتر روسیه انتخاب شده‌اند. حتی رسیدن یکی از عناوین به محمد محبی موجب افزایش قیمت این بازیکن از سوی باشگاه روستوف خواهد شد.

باشگاه روسی محمد محبی را ۶۵۰ هزار یورو از باشگاه سانتاکلارا خریداری کرده و هم اکنون حدود قیمت فروش محبی ۲ میلیون ۵۰ هزار یورو تعیین شده است.

بدون شک این عناوین در آینده نزدیک موجب افزایش قیمت فروش محمد محبی و هم چنین دستمزد این بازیکن خواهد شد. محمد محبی به تازگی از بازگشت به استقلال ابراز تمایل کرد و به نظر باشگاه استقلال در تلاش برای جذب این بازیکن است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • کار گذرگاه عابر پیاده دقیقا چیست؟ 
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • فارسیان، پلکانی به بلندای تاریخ
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم