Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@02:45:31 GMT

۵۳۵ مبتلا جدید کرونا در سیستان و بلوچستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۶۴۱۴

۵۳۵ مبتلا جدید کرونا در سیستان و بلوچستان ثبت شد

دکترسید محمد هاشمی‌شهری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در شبانه روز گذشته با فوت ۲ نفر دیگر شمار درگذشتگان ناشی از کرونا در سیستان و بلوچستان تاکنون به ۲ هزار و ۶۹۵ نفر رسید.

وی با بیان این‌که هم‌اینک ۲۳۲ بیمار حاد تنفسی و ۱۱۸ فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان تحت درمان قرار دارند، از شهروندان درخواست کرد هنگام خروج از منزل با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ابتلا و گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا گفت: بر خلاف تصور عمومی سویه اُمیکرون تهدیدی جدی برای سلامت عمومی است.

وی افزود: هر چند طبق اطلاعات موجود قدرت بیماریی زایی این سویه کمتر است امّا قدرت سرایت بالای آن به اثبات رسیده و در صورت شیوع گسترده ویروس در جامعه بسیاری از افراد و در راس آنان سالمندان، مادران باردار، کودکان و بیماران خاص نیاز به بستری در بیمارستان‌ها پیدا می‌کنند و به صورت ناگهانی با حجم وسیعی از مراجعات به بیمارستان ها و مراکز درمانی مواجه خواهیم شد.

هاشمی شهری بیان کرد: کمبودی در داروهای ضد ویروس و تجهیزات موردنیاز بیماران کرونایی در سیستان و بلوچستان وجود ندارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد