Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا «حسن خانجانی موقر» در حاشیه بازدید از رودخانه قروچای شهر مریانج اظهار داشت: تخریب بناها و مستحدثات حریم و بستر رودخانه حتی در صورت احداث از سوی دستگاه‌های دولتی در دستور کار مجموعه قضایی همدان قرار دارد.

وی افزود: دادستانی در گام نخست اقدام به صدور هشدار و اخطاریه و دادن مهلت به متخلفان کرده و در صورت بی توجهی و اتمام مهلت تعیین شده، نسبت به تشکیل پرونده و صدور حکم تخریب اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان همدان ادامه داد: تعدادی از این بناها بدون هیچگونه نظارت و تذکری احداث شده، که علت ارایه نکردن هشدار به متخلف از سوی نهاد مسئول جای سوال دارد.

خانجانی موقر خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم که این گونه ساخت و سازهای غیرمجاز آن هم در مسیر هدایت سیلاب ها، سبب ساز اتفاقات ناگوار شود.

وی تاکید کرد: پاسداری از بیت المال به ویژه رفع تصرف از منابع عمومی و طبیعی از اولویت های دادستانی همدان است و باید هرچه سریعتر از تجاوز به حریم رودخانه و مسیل ها جلوگیری کرد.

دادستان همدان ادامه داد: در دره "دوست علی" شهر مریانج اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در بخش قابل توجهی از اراضی شده که این بناها به زودی تخریب می شود.

برچسب‌ها استان همدان دادستانی کل کشور بازدید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان همدان دادستانی کل کشور بازدید استان همدان دادستانی کل کشور بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن جلکانی گفت: بر اثر بارش‌های شدید چند روز گذشته، دیوار ۲۰ منزل، ۱۰۰ اصله درخت کنار کهنسال تخریب شد.

وی افزود: همچنین این بارش هت موجب، تخریب ترانس تاسیسات آب شرب شهری، محصولات گندم و جو کشاورزان و برخی زیر ساخت‌های شهری شد.

شهر جنت مکان در شهرستان گتوند قرار دارد.  

بارش شدید باران در چند روز گذشته در شهر‌های مختلف استان موجب خسارت به زیر ساخت‌های شهری، روستایی و مناطق عشایری شد.  

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • رفع ۳۴ مورد تجاوز به حریم راه‌های شهرستان بروجرد
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟