Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام به شرح زیر است:

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام جمعه اسبق شهرسنندج، فاضل ارجمند و روحانی مجاهد ابوالشهید مرحوم مغفور حاج ماموستا سید صلاح‌الدین حسامی رحمت الله علیه موجب تاثّر و تالم اینجانب شد.

آن مرحوم از جمله عالمان خدوم و انقلابی، اخلاق مدار، بصیر و از برجسته ترین و موثرترین شخصیت های منطقه کردستان بودند که عمر پربرکت خود را درراه خدمت به اسلام، انقلاب و مردم مسلمان  وفهیم آن خطه قهرمان پرور ودرسنگر مبارزه با ضد انقلاب و حضور در دفاع مقدس و امامت جمعه سپری نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینجانب درگذشت این عالم مبارز را اولا به نماینده معظم ولی فقیه و سپس به  مردم مؤمن و انقلابی استان کردستان، خصوصا علما، طلاب و شاگردان آن فقید سعید و علی الخصوص به خانواده محترم وعلاقمندان به ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسالت می نمایم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: دبیرکل مجمع تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  حجت‌ الاسلام و المسلمین علی فرج الله در دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تقریب اظهار داشت: ما در جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار شد به شخصیت شهید ماموستا شیخ الاسلام در آن جلسه اشاره کردیم و اگر موافقت شود همایشی با عنوان شهدا و تقریب در همین راستا و با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و تقریب برگزار می شود.

وی گفت: در همایش شهدا و تقریب هم ایرانی و هم غیر ایرانی و هم اهل سنت و هم اهل تشیع در آن همایش باید حضور و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله تصریح کرد: شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام و شهید محمد عبدالرحمان ریگی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محمد رمضان البیوتی و شهید باقر حکیم و شهید عارف حسینی در پاکستان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه اهل سنت و چه اهل تشیع همه اين‌ها افتخارات ما هستند چرا که اینها عمرشان را برای تقریب گذاشتند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم