Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:40:18 GMT

تشکیل شرکت مس آذربایجان، مطالبه به‌حق مردم است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۶۵۸۳

تشکیل شرکت مس آذربایجان، مطالبه به‌حق مردم است

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه تشکیل شرکت مس آذربایجان، مطالبه به‌حق مردم است، گفت: رونق صنایع معدنی و صنایع پایین دستی برای منطقه و استان حیاتی و ضروری است.

صابر پرنیان در نشست مشترک با فرماندار و نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی  با تاکید بر استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تاسیس شرکت مس آذربایجان، اظهار کرد: در چندین هفته‌ی اخیر ضمن ملاقات با کارشناسان و مسولان صنایع مس کشور، تاسیس شرکت مس آذربایجان وارد فاز جدیدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری در اولویت برنامه‌های تیم اقتصادی استان قرار دارد، افزود: منابع مالی استان نیز به سمت سرمایه‌گذاری‌های دارای اهمیت و و زودبازده سوق داده می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین بیان کرد: اثر هرگونه اقدام در جهت گشایش‌های اقتصادی و سرمایه گذاری باید در زندگی شهروندان مشاهده شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، پرنیان در پایان تاکید کرد: یکی از مهتمرین ظرفیت‌ها، حضور نمایندگان مردم در کمیسیون های مهم مجلس شورای اسلامی است که باید از این امکان برای توسعه‌ی کسب و کارهای موفق بهره برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان صمت صمت شرکت مس آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود

 محمد کرمی  در نشست بررسی مشکلات کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر اظهار کرد: تعاونی‌ها متشکل از مردم باید در زمینه تولید تشکیل و به همان تعاونی‌ها زمین اعطا شود تا از این راه، واحد های تولیدی افزایش پیدا کند.

وی افزود: باید نشست اختصاصی برای کشت پنبه در سیستان و بلوچستان تشکیل شود زیرا باید از این ظرفیت برای تکمیل فرآیند ریسندگی و بافندگی و خودکفایی در این حوزه بهره‌گیری کرد.
  در پایان این جلسه ایمیدرو موظف شد تا پایان سال، واحد تولیدی ریسندگی را جهت تکمیل فرآیند فرآوری پنبه فعال کند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز