Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:47:05 GMT

مشکلات کشور با حوصله و وحدت قابل حل است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۶۶۱۹

مشکلات کشور با حوصله و وحدت قابل حل است

ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی مشکلات کشور را حاصل بی تدبیری‌ها دانست و افزود: معتقدیم با حوصله و با وحدت می‌توان مشکلات را حل کرد.

تراب محمدی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و سرپرست جدید فرمانداری بناب، انقلاب اسلامی را حاصل ناعدالتی و تبعیض رژیم طاغوت و وابسته بودن کشور به استکبار جهانی دانست و گفت: در زمان طاغوت هر فرد آمریکایی آزاد به انجام هرگونه جنایت در کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه قیام ۲۹ بهمن تبریز، مقدمه‌ای بر پیروزی انقلاب اسلامی بود، افزود: امام خمینی (ره) مبارزات خود را با پشتیبانی مردم ادامه دادند تا اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از سال‌ها مبارزه به پیروزی رسید.

وی با بیان این‌که دولت آیت الله رئیسی یک دولتی مردمی، انقلابی، پای کار و ولایی است گفت: اگر دولت‌ها ولایی باشند، مردم شاهد آسیب‌هایی که در هشت سال گذشته به کشور وارد شد، نمی‌شدند.

محمدی تاکید کرد: اگر تمامی مسائل در طول هشت سال گذشته به برجام گره نمی‌خورد، امروز شاهد این مشکلات نبودیم و تا زمانیکه خائن واقعی را از خادم واقعی تشخیص نداده‌ایم این مشکلات وجود خواهد داشت.

وی، اقدامات انجام شده طی شش ماه گذشته را بسیار خوب دانست و گفت: خوشبختانه امروز اتحاد و انسجام خوبی بین نمایندگان و دولت وجود دارد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، شهرستان بناب را شهرستانی فرهنگی و مذهبی دانست که اقدامات خوبی در حوزه صنعت در این شهرستان انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که شهرستان بناب در حوزه صنعت پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته است بر لزوم سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در این شهرستان تاکید کرد. 

وی ضمن تشکر از زحمات و خدمات فرماندار سابق بناب طی ۱۸ ماه گذشته، گفت: رویکرد دولت استفاده از نخبگان بومی است که خوشبختانه شهرستان بناب دارای این ظرفیت است.

وی همچنین سرپرست جدید فرماندار شهرستان بناب را فردی ولایی و انقلابی دانست و گفت: خانواده‌ی او هزینه‌های زیادی برای نظام و کشور داده است و قطعا منشا خدمت و خیر برای شهرستان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم رضا لعلی به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی و از زحمات شهریار فتحی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند

شهردار پیرانشهر گفت: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت روز ملی شوراها، فرماندار و شهردار پیرانشهر با حضور در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به اعضای شورای شهر از آنان قدردانی کردند؛ صفر تفاخر شهردار پیرانشهر در این دیدار با تجلیل از فعالیت‌های مثبت و تأثیرگذار اعضای شورای اسلامی شهر، در جهت پیشبرد امور و توسعه هر چه بیشتر شهر، اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر، رکن مردم سالاری در کشور هستند که در گسترده‌ترین حالت ممکن، مردم را در تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش و چگونگی تعیین وضعیت محل و مکان زندگی خود کمک می‌کنند.

وی با تاکید بر بر لزوم همراهی و هماهنگی میان شهرداری و شورا در حل مشکلات و اداره امورات شهر افزود: همکاری میان این دو نهاد در شهر پیرانشهر، در بالاترین حالت ممکن خود، ثمرات فراوانی به همراه داشته است.

شهردار پیرانشهر گفت: با پیشرفت‌های بسیار خوبی که در بهبود امور و انجام شایسته طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در سطح شهر داشته‌ایم، رضایت مردم شریف شهر پیرانشهر را تا حد قابل توجهی به‌دست آورده‌ایم.

تفاخر وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطر نشان کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود جهت رسیدن به شرایط مطلوب حرکت می‌کنند.

خضر کاک درویشی فرماندار پیرانشهر نیز ضمن تبریک این روز، بر اهمیت شورا و استفاده از خرد جمعی و تجمیع قوا برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

وی افزود: اعضای شورا منتخبان مردم و چشم امید شهروندان هستند که برای شناسایی، برنامه‌ریزی و رفع مشکلات شهر و شهروندان گردهم آمده‌اند.

فرماندار پیرانشهر تصریح کرد: با توجه به تأثیر عمیق شورا بر روند اجرایی مدیریت شهری، لازم است آگاهی، مردم داری، توجه به نیازها و اولویت‌ها، تعهد و تخصص در تصمیم گیری‌های شورا نقش اصلی را ایفا کند.

علی روشندل رئیس شورای اسلامی شهر پیرانشهر نیز ضمن تشکر از فرماندار و شهردار ابراز امیدواری کرد که همکاری شورا و شهرداری همچون گذشته تداوم داشته باشد.

کد خبر 748867

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است