Web Analytics Made Easy - Statcounter

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حجت الاسلام مصطفی محامی در نشستی با اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران شهرستان خاش، ورود به حوزه علمیه را پذیرش یک مسوولیت و رسالت مهم قلمداد کرد وگفت: هدف کلی از ورود به حوزه علمیه، آشنایی با معارف دینی، آیات و روایات و سپس انتقال این مفاهیم به مردم می‌باشد که کاری دشوار ولی ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با تاکید بر ضرورت تبلیغ دین از سوی جامعه حوزوی گفت: انسان خودساخته باید بتواند با عمل خود دیگران را به راه درست تشویق کند و تربیت نسل جدید و ایجاد آمادگی مقابله با دشمن کاری سخت و نیازمند صرف تمام عمر است.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر همت بلند و تلاش مستمر برای رسیدن به اهداف گفت: بررسی شرح حال خیلی از بزرگان نشانگر این است که با وجود محرومیت هم می‌توان موفق شد.

او در ادامه با بیان این که کمیت و تعداد نیرو، امر مهمی نیست گفت:تعداد اندک نیروهای شایسته بهتر از تعداد زیاد نیروهای ناتوان است.

  محامی با تاکید بر لزوم اهتمام جدی در امر تحصیل، یکی از آسیب‌ها را در حوزه علمیه، توجه ناکافی برخی از طلاب نسبت به تحصیل و بالتبع عدم کارایی در جامعه دانست.

او گفت: این افراد در ادامه احساس بیهودگی و پوچی کرده و همین باعث می‌شود در آینده فرزندان شان از رفتن به حوزه علمیه اجتناب کنند.

او  مسائل مالی و پشتیبانی از حوزه‌های علمیه را مهم عنوان کرد ولی مسأله اصلی را تلاش و همت شبانه روزی دانست.

انتهای پیام/ع 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»