Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - زینب (س)، اسطوره تاریخ که صبر در برابر او شرمنده شد، او که سالار قافله حسینی و غم خوار اسیران بود، اوکه شکسته دل، اما بامشهد الرضا، سوگوار رحلت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س) شجاعت و شهامت تا پای جان به پاسداری از حقیقت ایستاد تا حماسه سید الشهدا در کربلا باقی نماند.

مراسم پر فیض دعای ام داوود امروز از ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در رواق امام خمینی (ره) با ترتیل‌خوانی قرآن کریم توسط قاریان بین‌المللی حرم مطهر رضوی آغاز می‌شود و سپس حاج مهدی سماواتی این دعای پرفیض را قرائت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه سوگواری شام رحلت حضرت زینب کبری (س) نیز امشب پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء با قرائت زیارت امین الله توسط ابراهیم احمدی آغاز می‌شود و زائران پس از بهره‌مندی از سخنان حجت الاسلام شهاب مرادی از فیض دعای کمیل با نوای علی ملائکه در رواق امام خمینی (ره) بهره‌مند خواهند شد؛ همچنین دعای کمیل ساعت ۲۱ توسط سید ناصر کهربایی قرائت می‌شود.

مراسم پرفیض دعای ندبه نیز جمعه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۵ و ۳۵ دقیقه صبح با قرائت زیارت امین الله در رواق امام خمینی (ره) آغاز می‌شود. ترتیل‌خوانی سوره یاسین، سخنرانی حجت الاسلام محمد جواد نظافت و قرائت دعای ندبه توسط حاج مهدی سماواتی از دیگر بخش‌های این برنامه خواهد بود.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشهدالرضا حرم مطهر رضوی مراسم سوگواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرتضی متشرغی «دبیر اجرایی» این اجتماع مردمی با اعلام این خبر گفت: شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، از ساعت ده صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام برای بیست و چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

وی افزود: در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حضرت حجه الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پور کاوه و کربلایی محمد حسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

متشرعی با دعوت از عموم شهروندان و عاشقان مکتب جعفری ادامه داد:تشییع پیکر مطهر شهید گمنام، فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هییت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موضوعات دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود 

دبیر اجرایی اجتماع صادقیون در پایان گفت: در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود