Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@21:57:59 GMT

فراخوان یک زندان: سه روز بياييد زندانی شويد!

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۷۰۰۳

فراخوان یک زندان: سه روز بياييد زندانی شويد!

به گزارش برنا؛ مقامات زندان غرب زوریخ (Gefängnis Zürich West) می گویند نزدیک به ۷۰۰ نفر تا کنون برای انجام این کار داوطلب شده اند، این در حالی است که این زندان تنها ۲۴۱ جای خالی دارد.

 

مدیر مجموعه به داوطلبان هشدار داده که تصور نکنند این تجربه شباهتی به «اردوی تابستانی» خواهد داشت. قرار است داوطلبان بین ۲۴ تا ۲۷ مارس در این زندان به سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مارک ایرمن، مدیر مجموعه بازداشتگاه، گفت: «ایده اصلی این است که مطمئن شویم زندگی روزانه می تواند در این سلول‌ها انجام شود و نگهبانان نیز با نحوه کار و استفاده از تجهیزات زندان آشنا شوند.»

 

تمام وسائل الکترونیکی نظیر تلفن‌های همراه از داوطلبان گرفته خواهد شد، هرچند تفتیش بدنی برای ورود به زندان اختیاری خواهد بود. همچنین در مدت بازداشت به لطف دکمه تماسی که در سلول‌ زندانیان قرار داده شده است، آن ها می توانند «در هر زمان» با سرپرستان تماس بگیرند.

 

داوطلبان زندانی همین‌طور در صورت تمایل می توانند هر موقع بخواهند محل را ترک کنند.

 

مقامات زندان گفته اند شرکت‌کنندگان باید قبل از پذیرش در مجموعه، برگه سوءپیشینه خود را ارائه کنند.

 

در سایتی که به این تجربه اختصاص داده شده است، مسئولان زندان اطمینان داده اند که داوطلبان می توانند «در یک محیط امن» در این تجربه شرکت کنند و آنچه را که از زندان دیده اند با «تخیل» و آنچه به ویژه در مجموعه‌های تلویزیونی اتفاق می افتد ،مقایسه کنند. زندان غرب زوریخ قرار است برای اسکان متهمانی درنظر گرفته شود که حداکثر به مدت ۴۸ ساعت در بازداشت پلیس قرار می گیرند و یا تحت بازداشت موقت هستند.

 

زندان جدید که در بزرگترین شهر سوئیس افتتاح خواهد شد پس از آن ساخته می شود که پیشتر شرایط بازداشت در سایر زندان‌های کانتون زوریخ انتقاداتی را برانگیخته بود. زندان جدید قرار است در ماه آوریل ۲۰۲۲ افتتاح شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه

یک دادگاه در فلسطین اشغالی، امروز چهارشنبه حکم داد که صباح عبدالسلام خواهر اسماعیل هنیه از زندان به بازداشت خانگی فرستاده شود.

به گزارش مشرق، با گذشت چند هفته از شهادت فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در حمله صهیونیست‌ها به غزه، دادگاه شهر اشغالی «بئرشبع» حکمی تازه علیه خواهر اسماعیل هنیه صادر کرد.

به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این دادگاه به آزادی او از زندان و انتقالش به بازداشت خانگی حکم داد.

سیزدهم فروردین بود که خبر بازداشت صباح عبدالسلام ۵۷ ساله، خواهر اسماعیل هنیه توسط نیروهای اسرائیلی منتشر شد.

رژیم صهیونیستی علت بازداشت او را «همکاری و ارتباط با فعالان حماس و اقدامات تحریک‌آمیز» خواند. به گفته صهیونیست‌ها، در خانه او در النقب، اسناد، وسایل ارتباطی و موارد مشکوک به «نقض جدی امنیتی» شناسایی شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند