Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پورتو امشب در رقابت های لیگ اروپا از ساعت 23:30 در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا میزبان لاتزیو است.

در همین رابطه سایت «LazioNEWS» ایتالیا به توانایی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو پرداخت و نوشت: مهدی طارمی خطرناک ترین بازیکن پورتو در این روزها به شمار می آید. بازیکنان لاتزیو باید هوشیار باشند و توانایی این ستاره ایرانی را دستکم نگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی آماده ترین بازیکن پورتو به شمار می آید. این بازیکن آماری فوق العاده در ترکیب تیم پرتغالی دارد و باید در دیدار امشب مواظب این بازیکن ایرانی باشید.

طارمی در هفته اخیر در بازی مهم پورتو مقابل اسپورتنگ یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و یکی از موثرین بازیکن تیمش شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو لاتزیو لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوآندی لئال هیدالگو دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل که اصالتی کوبایی دارد، پس از دو فصل حضور در گاز پیاچنزا ایتالیا، از این تیم جدا و راهی تیم لوکوموتیو نئوسیبرسک شد.

خود این بازیکن و همچنین پلامن کنستانتینوف سرمربی لوکوموتیو نئوسیبرسک این انتقال را تایید کردند تا لئال حضور در لیگ روسیه را نیز تجربه کند. 

لوکوموتیو نئوسیبرسک که این فصل در عین ناباوری نتوانست به جمع چهار تیم سوپر لیگ روسیه صعود کند، امیدوار است با این بازیکن برزیلی و خریدهای دیگرش همچون مارکو ایوویچ و ایگور کوبزار دوباره به جمع چهار تیم این لیگ بازگردد. 

زنیت کازان در حال حاضر قدرتمند ترین باشگاه روسیه است که این فصل نیز توانست قهرمان سوپر لیگ والیبال روسیه شود.

دیگر خبرها

  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • هشدار کاپیتان رم به لورکوزن: ما هنوز زنده‌ایم!
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید