Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است که نمایش متفاوت شاگردانش در دو نیمه بازی خارج از خانه برابر سالزبورگ اتریش دلیل فرار دیرهنگام آنها از شکست بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (چهارشنبه) در بازی رفت مقابل سالزبورگ در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در حالی که تا دقیقه 90 یک بر صفر نتیجه را واگذار کرده بود، در نهایت با گلزنی کینگسلی کومان از شکست گریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یولیان ناگلسمان که تیمش در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول بر بازی مسلط شد، پس از مسابقه به نشریه بیلد آلمان گفت: در نیمه اول مرتکب اشتباهات فراوانی شدیم. خیلی توپ لو دادیم حتی وقتی که حریف خیلی پرس نمی‌کرد. گلی هم که خوردیم در واقع از آن گل‌هایی بود که جلوگیری از رقم خوردنش نسبتاً کار آسانی بود. درست است که ضربه تمام کننده بازیکن سالزبورگ خوب بود اما باز هم می‌شد جلوی آن را گرفت. در نیمه دوم بهتر شدیم و ریسک پذیری‌مان در فاز تدافعی بالاتر رفت و به حق‌مان که زدن گل تساوی بود رسیدیم.

سرمربی بایرن مونیخ افزود: عملکرد تیم‌مان در سمت راست خط دفاعی جالب نبود و در حقیقت گلی هم که خوردیم نتیجه پیشروی حریف از همین منطقه بود و ما خیلی بد دفاع کردیم. علاوه بر این در نیمه اول، به اندازه کافی برای فشار آوردن و پرس حریف تلاش نکردیم. بین دو نیمه تغییراتی را اعمال کردیم اما با این حال باز هم شوت‌های‌‌مان دقیق نبودند. در کل باید بهتر از این بازی کنیم.

لیورپول با شکست اینتر، راه صعودش را هموار کرد / بایرن مونیخ در آخرین دقیقه از شکست گریخت

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یولیان ناگلسمان لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ یولیان ناگلسمان لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بایرن مونیخ نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند و پاری سن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و این نیمه با برتری 1-0 تیم آلمانی به پایان رسید.

دورتموند که در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک از حمایت ویژه طرفدارانش برخوردار بود فشار زیادی روی دروازه پی‌اس‌جی وارد کرد تا اینکه در دقیقه 36 به گل رسید.

نیکو اشلوتربک از خط دفاعی دورتموند متوجه درخواست نیکلاس فولکروگ در زمین حریف شد و با ارسال بلند توپ را به نیمه پی‌اس‌جی فرستاد.

لوکاس هرناندز در نقش مدافع میانی پس از فرود توپ روی زمین در کورس با مهاجم دورتموند تلاش کرد تا مانع از گلزنی او شود اما فولکروگ با ضربه محکم پای راست توپ را از کنار جانلوئیجی دوناروما عبور داد و تیمش را پیش انداخت.

هرناندز در آخرین لحظه تلاش برای توپ ربایی از فولکروگ، زانوی چپش را روی زمین ستون کرد و برخورد بازیکن حریف با او باعث شد که زانوی او رو به داخل تحت فشار قرار بگیرد و موجب آسیب دیدگی شود.

درحالیکه طرفداران دورتموند این گل مهم را جشن می‌گرفتند هرناندز برای لحظاتی روی زمین بود و پس از مداوا و بازگشت به جریان بازی، نتوانست از درد زیادی بازی ادامه دهد.

مدافع پی‌اس‌جی در دقیقه 42 با لوکاس برالدو جوان تعویض شد تا لوئیس انریکه برخلاف میل خود در دقایق پایانی نیمه اول این بازی حساس به اجبار یک تعویضش را خرج کند.

دیگر خبرها

  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ
  • توماس توخل: ماندن در بایرن مونیخ؟ احتمال رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2000/5/3) / فیلم
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)