Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خلیل عسکری در دیدار با نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائل اصلی در سند تحول بنیادین، اجرای رتبه بندی معلمان است که اگر به دنبال اجرای سند هستیم باید این طرح را نیز اجرا کنیم.

وی تصریح کرد: از طرف مجموعه فرهنگیان بخاطر افزایش بودجه رتبه بندی معلمان قدردانی و تشکر می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نامه جعلی منتسب به رئیس جمهور محترم نشان داد عده ای نابخردانه به دنبال سوء استفاده از مطالبه گری فرهنگیان هستند ولی اینها نمی دانند فرهنگیان کشور ما بسیار آگاه و هشیار هستند.

عسکری گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز به اندازه رتبه بندی معلمان اهمیت دارد و امیدواریم که این طرح نیز به سرانجام برسد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به حضور معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در شیراز و بازدید ایشان از مجموعه های ورزشی خصوصاً مجموعه ورزشی بعثت شیراز اشاره کرد و گفت: این مجموعه ورزشی در شیراز درصورت تکمیل می تواند فارس را به عنوان یک میزبان خوب برای رقابت های ورزشی دانش آموزان کشور معرفی کند که نیازمند یک اعتبار خوب برای تجهیز این مجموعه به کمک مجلس هستیم.

نماینده مردم شهرستانهای شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: وزارت آموزش و پرورش را مهمترین وزارت خانه می دانم و بر همین مبنا پیگیر اجرای طرح رتبه بندی معلمان به همراه سایر نمایندگان مجلس هستم.

روح اله نجابت گفت: سعی کرده ام در بحث انتصابات افراد ورود نکنم ولی کار نظارتی را با دقت پیگیری کنم اما هرگاه دستگاه و نهادی به کمک ما نیاز داشت ورود کنم.

نجابت گفت: با رایزنی های که با سازمان نوسازی مدارس کشور داشتیم توانستیم اعتبار ۱۳ مدرسه خوب را برای مناطق محروم شیراز اخذ کنیم.

وی گفت: اجرای سند تحول بنیادین مطالبه جدی مقام معظم رهبری است و انتظار داریم این طرح به نحو مطلوب و با کیفیت در آموزش و پرورش استان اجرا شود.

کد خبر 5426726

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری آموزش و پرورش فارس روح الله نجابت نظام رتبه بندی معلمان ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا اردبیل آیین اعتکاف واکسن کرونا امیکرون همدان لیگ برتر فوتبال ایران بارش برف گرگان مجلس شورای اسلامی رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کد خبر 6093549 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • افزایش ۲ برابری حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان | همه معلمان رتبه‌بندی می‌شوند مگر اینکه...
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان