Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی گفت: با پیگیری این اداره‌کل و همکاری آستان قدس رضوی، سند یکی از بزرگترین و ارزشمندترین املاک آموزش و پرورش این استان تعیین تکلیف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به نقل از اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده اظهار داشت: با پیگیری اداره حقوقی و املاک این اداره کل، تکلیف سند این ملک، واقع در بلوار ساجدی مشهد، که بیش از 10 سال است به دلیل بدهی آموزش و پرورش استان به آستان قدس رضوی بلاتکلیف مانده بود، مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: از سال 1397 پیگیری‌ها و مکاتبات متعددی در این مورد انجام شد و در نهایت پس از جلسات پی در پی با مسئولان بخش های مختلف آستان قدس رضوی، میزان بدهی آموزش و پرورش در زمینه این ملک بیش از 2 هزار و 600 میلیارد ریال تعیین شد که سرانجام با مساعدت معاونت املاک و مستغلات مجموعه، بخشی از رقم بدهی با توجه به دفاعیات مستند اداره حقوقی کاهش پیدا کرد و دست آخر با امضای تفاهمنامه، اسناد انتقال ملک مذکور  به آموزش و پرورش به امضای دوطرف رسید.

وی افزود: این زمین بالغ بر 66 هزار متر مساحت دارد که در آن یک مدرسه، یک سالن ورزشی، انبار اداره کل نوسازی مدارس، انبار کتاب‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش قرار دارد.

هزینه 125 هزار تومانی ثبت‌نام در آزمون استخدامی/ اعلام شرط سن و ضوابط آموزش و پرورشوزیر آموزش و پرورش: اعتبارات مدرسه‌سازی در سال آینده 10 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی‌ می‌شودوزیر آموزش و پرورش: نباید رعایت پروتکل‌ها در مدارس نادیده گرفته شود

رئیس اداره حقوقی املاک آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز گفت: با جمع آوری اسناد و مدارک مستدل، بیش از سه هزار و 300 میلیارد ریال از سرمایه‌های آموزش و پرورش استان تثبیت و اسناد آن تنظیم خواهد شد.

علی عنوانی اظهار کرد: در جریان فرایند انتقال اسناد مربوط به این ملک و با جلسات متعددی که برگزار شد پس از ارائه اسناد و مدارک مثبته و دفاعیات ارائه شده، بیش از هزار و 800 میلیارد ریال از بدهی‌های آموزش و پرورش استان به آستان قدس کاهش یافته و تعیین تکلیف شد.

وی بیان کرد: پیرو تفاهم نامه‌های قبلی با پیگیری‌های اداره حقوقی و موافقت ذیحساب آموزش و پروش استان در مورد بدهی 313 قطعه از قطعات آموزشی در اختیار آموزش و پرورش که بدهی حدود 26 هزار میلیارد تومان برای حق تقدیمی تعیین شده، ضمن تنظیم تفاهم نامه مقرر شد رقم بدهی از محل ظرفیت‌های قانونی بودجه تهاتر و تعیین تکلیف شد.

انتهای پیام/281/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزش و پرورش استان کل آموزش و پرورش تعیین تکلیف شد اداره حقوقی خراسان رضوی آستان قدس اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور ساخت تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

یعقوبعلی نظری در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محور‌ها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی افزود: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد.

استاندار خراسان رضوی بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوز‌ها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار می‌شوند و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهند گشت.

استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد