Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیب امیری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرحله از ادوی تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان ایران از 23 بهمن ماه امسال در کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین در تهران آغاز شده است و دوم اسفنده ماه امسال نیز به پایان خواهد رسید.

وی در این مرحله از اردو، ورزشکاران شایسته تر برای اعزام به رقابت های آسیایی هانگژو چین که شهریور ماه سال 1401 برگزار می شود برگزیده خواهند شد، اظهار داشت: سحر حیدری، سمیرا خالقی و رقیه امیری، سه ورزشکار زنجانی حاضر در مرحله پایانی اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشور حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با بیان اینکه، آذر همایون پور از زنجان نیز به عنوان مربی تیم ملی این رشته ورزشی در این اردوها حضور دارد، افزود: مرحله نخست و سوم این اردو در تهران و مرحله دوم آن نیز در مشهد برگزار شد که متاسفانه از هشت ورزشکار زنجانی، پنج نفر ریزش کرد و امید است این سه ورزشکار منتخب بتوانند جایگاه خود را در مرحله پایانی حفظ کنند.

وی تصریح کرد: این سه ورزشکار زنجانی بسیار توانمند و مجرب هستند که به حتم با نشان دادن شایستگی های بالای خود به اردوی آمادگی راه یافته و خود را برای حضور در مسابقات آسیایی آماده تر کنند.

برچسب‌ها ورزش معلولان اردوی تیم ملی بسکتبال زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش معلولان اردوی تیم ملی بسکتبال ورزش معلولان اردوی تیم ملی بسکتبال زنجان تیم ملی بسکتبال ورزشکار زنجانی سه ورزشکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان صبح چهارشنبه در افتتاحیه مرحله استانی مسابقات ورزشی فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: مدرسه همچون کارگاه جواهرسازی است چرا که معلمان در مدرسه به تولید علم، اندیشه و معرفت مشغول هستند و به سبب آن مسئولیت حفظ تمدن ایرانی اسلامی بر دوش آنان است.

وی ورزش فرهنگیان را عامل تزریق نشاط و شادابی به دستگاه آموزش و پرورش خواند و خاطرنشان کرد: تمکین کلید واژه بسیار مهمی است که انسان در میادین ورزشی با رعایت قوانین خاص هر رشته آن را تمرین می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تمکین به قواعد ورزشی زمینه ساز تمکین به قواعد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی می‌باشد.

قاسمیان افزود: یکی دیگر از ویژگی های بارز میادین ورزشی، رقابت سالم و محترم شمردن رقیب است در حالی که همین موضوع حلقه گمشده رقابت های سیاسی می‌باشد و لازم است سیاسیون هم به این اخلاق ورزشی توجه داشته باشند.

در این مراسم معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به اهداف برگزاری این دوره از مسابقات اظهار کرد: بیش از ۳ هزار نفر از فرهنگیان استان اردبیل در مرحله منطقه ای این مسابقات شرکت کرده اند.

اکبر دهقانی نیا بیان کرد: مرحله استانی نیز با حضور ۵۵۰ نفر از همکاران در سه رشته فوتسال، والیبال و پینگ پنگ در طول هفته معلم برگزار می‌شود.

کد خبر 6093996

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال بانوان
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • قهرمانی ملی‌پوش بسکتبال با ویلچر با فنرباغچه در اروپا+عکس