Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام هادی مهدویان روز پنجشنبه در بازدید از موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر خورموج افزود: گسترش این مهم می‌تواند موجب تاثیرگذاری و ترویج فرهنگ علوم قرآنی را فراهم کند.

وی ادامه داد: در این ارتباط آموزش موضوعی مهم در حوزه قرآن است که با اهتمام ویژه به آن می توان جامعه‌ای قرآنی تشکیل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن کشور بر ضرورت توسعه فضاهای قرآنی بویژه گسترش حوزه آموزش در بین جوانان، نوجوانان و کودکان تاکید کرد.

مهدویان اضافه کرد: موسسات قرآنی مراکزی مهم در جامعه هستند که راه‌اندازی این مراکز علاوه بر هم‌افزایی و وحدت رویه در این حوزه، اثرگذاری محتوایی قرآن نیز بیشتر خواهد کرد.

وی از تلاش و زحمات کلثوم غلامی مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر خورموج که در راستای ترویج فرهنگ علوم دینی و قرآنی بین کودکان و نوجوانان شهرستان دشتی نقش بسزایی داشته  قدردانی کرد.

مهدویان ادامه داد: شهرستان دشتی با داشتن قاریان، حافظان و گروه تواشیج ملی و بین المللی نقشی مهم در توسعه و ترویج فعالیت وتوسعه علوم قرآنی درسطح استان بوشهر و کشور داشته است.

مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر خورموج گفت: قرآن برترین کتاب آسمانی است که ترویج و آموزش آن به همنوعان وظیفه همگانی است.

کلثوم غلامی با بیان اینکه رشته‌های آموزشی در موسسه ثابت است، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا بیشتر دوره‌ها از طریق فضای مجازی و توسط مربیان متخصص و مجرب در حال برگزاری است.

وی همچنین به بیان گزارشی از تاریخچه موسسه، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی از ابتدای سال جاری تاکنون و مسائل و مشکلات موسسه پرداخت.

ابوذر بهرامی کارشناس قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز در این بازدید گزارشی مختصر از فعالیت‌های قرآنی انجام شده را قبل و بعد از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان بیان کرد.

 موسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر خورموج سال ۹۳ با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شده و در رشته‌های مختلف مشغول به فعالیت است.

برچسب‌ها بوشهر شهرستان دشتی سازمان دارالقرآن الکریم قرآن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دشتی سازمان دارالقرآن الکریم بوشهر شهرستان دشتی سازمان دارالقرآن الکریم قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سرچهان، چهل و دومین دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان‌های بوانات، پاسارگاد، سرچهان و بخش مشهد مرغاب شهرستان خرمبید به میزبانی سرچهان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، دانش آموزان در ۱۲ رشته قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه مسابقات قرآن در تالار نگین شهر کره‌ای برگزار و در پایان با لوح تقدیر و هدایایی از برگزیدگان تجلیل شد.
در حاشیه این مراسم دانش آموزان مدارس سرچهان طرح بوم و نشاط خود را به نمایش گذاشتند.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس و در فاصله ۱۹۲ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تاکنون ۱۰۰ هزار جلد مصحف شریف در طرح ملی نورباران جمع آوری شده است
  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد