Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - اسدالله عدالت‌پناه گفت: در حال حاضر، یکی از مهم‌ترین مشکلات و چالش‌های صنف ما، پرداخت قبض‌های آب و برقی است که برای واحد‌های اقامتی و گردشگری می‌آید، چون بهای این قبوض، نسبت به گذشته پنج برابر بیشتر شده است.

او می‌گوید: بعضی از اتاق‌های واحد اقامتی را گرم نگه می‌داریم تا در این روز‌های سرد زمستانی اگر مسافری به ما رجوع کرد، واحد گرم داشته‌باشد، اما بعدا قبض گاز با قمیت خیلی زیاد برای ما می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه صنف مهمانپذیران اصفهان گفت: هنوز از طرف وزارتخانه، ابلاغیه دستور کار در نوروز را دریافت نکرده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود امسال هم مانند سال‌های کرونایی گذشته همان شیوه‌نامه‌ها را رعایت کنیم.

به گفته عدالت پناه: هر واحد مهمانپذیر و اقامتی از ۵۰ درصد ظرفیت خود برای پذیرش مهمان استفاده کند و رعایت به شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله نظافت واحد‌ها بعد از خروج مسافر و استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده الزامی است.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرداخت قبوض مهمانپذیران اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شهردار: بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • بارش‌های دزفول سه برابر بیشتر از پیش بینی هواشناسی بود
  • بارش‌های دزفول ۳ برابر بیشتر از پیش‌بینی هواشناسی بود
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟