Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - محمد پهلوان گفت: به منظور گسترش خدمات رسانی به بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در سطح یک، فعالیت ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و درمانگاه در سطح شهر مشهد به صورت شبانه روزی است.

مخاطبان برای دریافت اطلاعات مراکز جامع سلامت منتخب کرونا و درمانگاه‌های سطح یک می‌توانند به اینجا مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: از این تعداد فعالیت ۱۰ مرکز شامل مرکز سلامت آب و برق، مرکز سلامت شهرک لشکر، مرکز سلامت وحدت، درمانگاه پنجتن، درمانگاه طبرسی، درمانگاه رضوان، مرکز سلامت احمدی، درمانگاه شریف، درمانگاه آرین و مرکز سلامت امام علی (ع) به صورت شبانه روزی به مراجعین خدمات رسانی می‌کنند و سایر مراکز مشهد نیز از ساعت ۷ و ۳۰ الی ۱۹ و ۳۰ و در برخی از مراکز تا ساعت ۲۴ فعالیت دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین ۲۰ مرکز نیز در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ساعت ۷ و ۳۰ الی ۱۹ و ۳۰ به بیماران مشکوک و مبتلا به کرونا خدمات ارائه می‌دهند.

او گفت: عموم مردم در صورت ابتلا به علائم بیماری در مرحله نخست ضمن تماس با سامانه ۱۹۱ و دریافت اطلاعات لازم، به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت منتخب و یا درمانگاه مراجعه نمایند.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران کرونایی ویروس کرونا جامع سلامت مرکز سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان

به گزارش جام جم آنلاین،حمیدرضا بدیعی گفت: علاقمندان می‌توانند چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ با مراجعه به مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر به نشانی فرهنگ شهر، روبروی استخر کوثر، در طرح «اهدای خون؛ اهدای زندگی» که با همکاری سازمان انتقال خون اجرا می‌شود، مشارکت کنند.

او خطر خونریزی مغزی، خونریزی از بینی، دهان و لثه را از جمله مشکلاتی برشمرد که بیماران مبتلا به سرطان را در صورت دریافت نکردن پلاکت خون تهدید می‌کند.

مدیر بیمارستان آنکولوژی امیر، اضافه کرد: پلاکت‌ها در کنترل خونریزی و انعقاد طبیعی خون نقش حیاتی و اساسی دارند و در بیماران مبتلا به سرطان که تحت شیمی درمانی و پیوند مغز استخوان قرار می‌گیرند، بسیار ضروری است.

دیگر خبرها

  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید