Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر این جشنواره درگفت و گو با ایرنا افزود: کشف و پرورش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شعر طنز، معرفی شاعران طنزپرداز و ایجاد شور و نشاط در جامعه از چشم‌اندازهای بلند جشنواره شعر طنز  مجازخند است.

غلامرضا ابراهیمی اضافه کرد: جشنواره استانی مجازخند با محوریت شعر طنز در سه بخش "اصلی" با موضوع دنیای مجازی، بخش "فرعی" با موضوع آزاد و بخش "دانش‌آموزی" برگزار شد که در نهایت نزدیک به ۳۰۰ اثر از ۹۰ شاعر در سراسر استان بوشهر به دبیرخانه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بخش ویژه زینب ‌مفتاحی‌مقدم (از اهرم تنگستان)، حیدر منصوری ( از آبدان ) و قاسم درویشی ( دوراهک) به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم جشنواره شدند.

ابراهیمی اظهار کرد: در بخش آزاد جشنواره، معصومه خدادادی ( از دشتستان)، محمد تابناک (خورموج) و محمد رحمانی (عالیشهر) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم جشنواره را کسب کردند.

وی گفت: همچنین از محمد ابراهیمی (شاعر طنزپرداز دشتیاتی) به عنوان شایسته تقدیر، در این بخش از وی تجلیل شد.

ابراهیمی ادامه داد: ستاره ابراهیمی ( عالیشهر)، سارا منصوری (آبدان) و مهدی درخشانیان ( بوشهر) نیز به عنوان شاعران برگزیده بخش دانش‌آموزی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: سیداسماعیل‌ بهزادی، رضا معتمد و غلامرضا ابراهیمی از شاعران مطرح و فعال در حوزه شعر و پژوهش طنز استان بوشهر کار داوری این دوره از جشنواره را به عهده داشتند.

ابراهیمی افزود: این رویداد به میزبانی شرت مخابرات منطقه بوشهر و با همکاری موسسه فرهنگی نیمدری ساحل بوشهر و دفتر پیشخوان عرب‌نیدی برگزار شد.

در این آیین سید اسماعیل بهزادی، فرشید ابراهیمی، محمد رحمانی، زینب‌مفتاح مقدم، محمد تابناک، محمد ابراهیمی، کاظم فرجام، اسدالله حمیدی، ستاره ابراهیمی و مهدی درخشانیان از عوامل اجرایی و برگزیدگان جشنواره به شعرخوانی پرداختند و موسیقی سنتی گرمی‌بخش این رویداد مهم استانی بود.

برچسب‌ها بوشهر دشتستان خورموج جشنواره شعر عالی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دشتستان خورموج بوشهر دشتستان خورموج جشنواره شعر عالی شهر شعر طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید
  • ترددهای بین استانی در بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت
  • برترین‌های دومین جشنواره ملی و بین‌المللی عکاسی در سنندج معرفی شد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند