Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا نوری قزلچه» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایرنا با اشاره به عملکرد مثبت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: برنامه ها و اقداماتی که حجت عبدالملکی در مجلس مطرح کرده، زمان‌بر است، اما خیزی که برای آغاز کارها شده خوب است.

وی افزود: امیدواری برای تحقق برنامه‌ها زیاد است و اقدامات نشان می‌دهد برنامه‌ها در حال تعقیب و رسیدن به نتیجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کشور موضوع مهمی است و مجموعه‌هایی که به طور مستقیم و غیر مستقیم تحت مدیریت این وزارتخانه هستند نیز نقش مستقیم در اقتصاد کشور و رفاه عمومی دارند.

نوری افزود: پیش‌بینی من این است که عبدالملکی در اجرای برنامه‌هایی که به مجلس ارائه داده توفیق پیدا می‌کند و حداقل یک سال باید بگذرد تا بتوان یک ارزیابی مرحله‌ای از عملکرد او داشته باشیم.

نماینده مردم بستان‌آباد اظهار داشت: امیدواریم اوضاع عمومی کشور چه از منظر رشد اقتصادی و مراودات مالی و چه از لحاظ جذب سرمایه برای کشور بهتر شود تا بتوانیم برنامه‌های اشتغال کشور را محقق کنیم.  

وی با بیان این‌که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی متولی اشتغال نیست، گفت: این وزارتخانه دبیرخانه و ستاد اجرایی اشتغال است چرا که بخش اعظم اشتغال در حوزه کشاورزی است که جزو وظایف وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.  

نوری تاکید کرد: متولی اشتغال صنعتی نیز وزارت صمت است که نوع مدیریت آنها در اشتغال تاثیرگذار است، ولی هماهنگی امور با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی وزارت جهاد کشاورزی مجلس شورای اسلامی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی کار و رفاه اجتماعی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از پرداخت ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان خبر داد و گفت: نرخ بیکاری در استان بوشهر به ۶.۱ درصد کاهش یافت. - اخبار استانها -

مصدق کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت هفته کار و کارگر، جمعیت بیمه شده کارگری تحت پوشش تأمین اجتماعی را 354 هزار نفر دانست و اظهار داشت: این کارگران در 23 هزار واحد کارگری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به حوزه کارگری و اشتغال شده است گفت: در 2 سال گذشته افزون بر 58 هزار اشتغال در استان بوشهر ایجاد شد که این تعداد شغل در سامانه رصد اشتغال کشور به ثبت رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی در دولت سیزدهم را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در 2 سال گذشته 2 هزار و 300 میلیارد تومان تسهیلات و وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان بوشهر پرداخت شده است.

کشاورزی نرخ بیکاری در استان بوشهر را 6.1 درصد اعلام و بیان کرد: میزان مشارکت اقتصادی در استان بوشهر به 41.8 درصد رسیده است که نشان از رونق این عرصه دارد.

وی رسیدگی به مطالبات کارگران را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال گذشته 8 هزار مورد رأی به شکایات کارگران در هیئت‌های حل اختلاف و هیئت‌های تشخیصی استان بوشهر صادر شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تأکید بر توجه به اصلاح ساختار مشاغل سخت و زیان‌آور اضافه کرد: اکنون بخشی از مشاغل در استان بوشهر در این عرصه سردرگم هستند که نیاز به اصلاح ساختار مشاغل است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • پیشنهاد اصلاح موادی از قانون کار برای حمایت از کارگران
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور