Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد تجربه هانسی فلیک در بایرن مونیخ، در حال رخ دادن برای یولیان ناگلزمان است

انتظار بیشتری سران بایرنی از سرژ گنابری، تقویت خط دفاعی و ناامیدی یولیان ناگلزمان از سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه، نگاهی داریم به اخبار نقل و انتقالات بایرن مونیخ:

به گزارش طرفداری و به نقل از کیکر، حسن صالح حمیدزیچ به طور دائم با نمایندگان سرژ گنابری برای مذاکرات تمدید قرارداد در تماس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال تاکنون پیشرفتی در این مذاکرات حاصل نشده است. میزان حقوق درخواستی گنابری و مدت قرارداد جدیدش با بایرن مونیخ، فعلا از بحث های اصلی در این مذاکرات هستند. گنابری همچنین نگرانی هایی نسبت به پست فعلی خود در ترکیب دارد. این بازیکن بازی کردن در یک پست تهاجمی در کناره ها یا بازی در پست 10 را ترجیح می دهد. پست هایی که او می تواند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد. اما گنابری در حال حاضر به عنوان وینگ بک که وظایف دفاعی زیادی بر عهده دارد، به کار گرفته می شود. با این حال به این بازیکن گفته شده که باشگاه خواهان این است عملکرد با ثبات تری را از او ببیند.

 سران بایرنی در اندیشه تقویت خط دفاعی 

سران بایرنی می دانند که خط دفاعی به رهبری برای کنترل کردنش نیاز دارد. باشگاه به دنبال مدافعی است که بتواند زوج لوکاس هرناندز شود. علاوه بر این، بایرن مونیخ همچنین به دنبال یک مدافع راست جدید نیز هست. بازیکنی که بتواند عملکردی مانند دیویس را در سمت دیگر به نمایش بگذارد.

 ناامیدی یولیان ناگلزمان از سیاست نقل و انتقالاتی بایرن مونیخ

به نقل از کریستین فالک، یولیان ناگلزمان از سیاست نقل و انتقالاتی باشگاه بایرن مونیخ و اقدام نکردن برای جذب بازیکنان جدید، ناامید شده است. با این حال این نارضایتی ناگلزمان به اندازه هانسی فلیک در آخرین فصل از حضور در باشگاه نیست، اما به مرور زمان در حال افزایش است.

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد! / سارا سبات کیست؟ + عکس علی کریمی خطاب به عزیزی خادم: دیگر برای حرف هایت تره هم خرد نمی کنند بیشترین افزایش فالوئر تیم های جهان در سال 2022 با حضور پرسپولیس خوش و بش 3 بازیکن سابق رم پس از دیدار اینتر و لیورپول / عکس دل پیرو: از ولاهوویچ یک شام طلب خواهم کرد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ خط دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم

باشگاه بایرن مونیخ ویدیویی از کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات این تیم را منتشر کرده است.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • بایرن ظرف یک هفته در مورد رانگنیک تصمیم می‌گیرد