Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@16:49:54 GMT

پیشکسوتان دفاع مقدس به مسئله جهاد تبیین ورود کنند

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۰۸۲

پیشکسوتان دفاع مقدس به مسئله جهاد تبیین ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری، صبح پنجشنبه در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب به موضوع تبیین انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ملت ایران با سایر حکومت ها قابل مقایسه نیست چون این انقلاب به هیچکدام از انقلاب ها و حکومت ها مشابهتی ندارد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده الهی و معنوی است که در دنیا سابقه نداشته و انقلابی در مسیر پیاده سازی اهداف اهل بیت(ع) به ویژه امام علی(ع) و امام حسین(ع) است در حالی که سایر حکومت ها به دنبال تحقق منویات یک گروه خاص هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری ادامه داد: نظام اسلامی ما تمام همت خود را برای خدمت به مردم و برای هدایت مردم به کمال الهی گذاشته و تلاش دارد به هدف بزرگ خلقت دست پیدا کند و این در حالی است که هدف بزرگ خلقت برای تمام دنیا مجهول است.

امام جمعه یزد عنوان کرد: بسیاری از مردم و حکومت ها هدف از خلقت را نمی دانند، افزود: بر این اساس هدف بسیاری از حکومت ها و انقلاب ها اهداف مادی است و وجه تشابهی با انقلاب اسلامی ایران و نظام اسلامی ما ندارد.

ناصری تاکید کرد: انقلاب اسلامی تلاش دارد انسانها را از پوچی ها، استعمار، گمراهی ها و ... نجات دهد البته اسلام مخالف مسائل مادی نیست اما مادیات را در کنار اخلاق و معنویت مدنظر دارد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره)، انقلاب ما یک انقلاب درونی بود و تا انقلاب درونی اتفاق نیفتد، کار موثری انجام نشده است، تصریح کرد: تحول درون که رخ بدهد، انسان درک بهتری از زندگی دارد و از پوچی فاصله می گیرد و در مسیر مبارزه با ظلم و ستم و استعمار قرار می گیرد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس در موضوع تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب وظیفه دارند و باید به سهم خود انقلاب و اهداف آن را برای همگان به ویژه نسل امروز تبیین کنند و واقعیت ها را مطرح کنند.

کد خبر 5426872

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد محمدرضا ناصري ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل همدان واکسن کرونا امیکرون لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها کشاورزی مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی حکومت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • تبیین و ترویج اندیشه های مهدوی در عصر شیخ الائمه
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است