Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار شهرستان شهریار گفت: عدم پیگیری و ساخت بیمارستان توسط مسئولان قبلی ترک فعل مسئولان شهریار را به بحث داغ تبدیل کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، نورالله طاهری صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان شهریار ضمن تسلیت شهادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: مهاجرت بی رویه شهرستان شهریار را در شرایط خاص قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پیگیری‌های خوب مسئولان شهرستان شهریار اشاره کرد و افزود: مطالبات چندین ساله مردم شهریار مورد توجه قرار گرفته است تا این مطالبات به‌حق محقق شود.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: دینی که مسئولان به مردم دارند را باید به نحو احسن ادا کنند و خدمتگزاری را به معنای واقعی به معرض عموم بگذارند.

طاهری به ارتقای زیرساخت‌ها در ابعاد گوناگون اشاره کرد و افزود: بار خروشان افزایش جمعیت به شهرستان شهریار، کمبودها را همچنان مملوس کرده است و افزایش سرانه ها متناسب با جمعیت تلاش جهادی را می طلبد.

وی به دغدغه کشاورزان و توجه جهاد کشاورزی به مشکلات کشاورزان اشاره کرد و گفت: مسئولان در تغییر قوانین به نفع مردم کوتاهی نکنند و باید نظرات کارشناسی خود را برای جلوگیری از آسیب های مختلف به نمایندگان مجلس ارائه دهند. 

فرماندار شهرستان شهریار ابراز داشت: مسئولان باری را که بر دوش‌شان است را به دوش دیگران نیاندازند و طبق قانون به وظایف خود به خوبی عمل کنند.

طاهری به بحث داغ ترک فعل مسئولان شهریار به ساخت بیمارستان 30 ساله اشاره کرد و گفت: چرا کلنگ‌‌زنی و ساخت بیمارستان توسط مسئولان قبلی پیگیری نشده است که در حال حاضر موضوع ترک فعل مسئولان فعلی شهرستان شهریار در بحث ساخت بیمارستان داغ شده است. 

وی تأکید کرد: استاندار تهران در بازدید میدانی از بیمارستان در دست احداث شهرستان شهریار بر روند تکمیل این مجموعه درمانی تأکید کرد و اعتبارات مورد نیاز به بیمارستان را تخصیص داد.

طاهری با بیان اینکه تولید امنیت برعهده مردم است گفت: نیروی انتظامی همچون گذشته و با صلابت در حوزه حفظ امنیت تلاش مضاعف کنند و در بحث سرقت‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهند و مسئولین در بحث نگهداری از تاسیسات شهری اقدام عاجل انجام دهند که متاسفانه مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه تولید امنیت برعهده مردم است گفت: نیروی انتظامی همچون گذشته و با صلابت در حوزه حفظ امنیت تلاش مضاعف کنند و در بحث سرقت‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهند و مسئولین در بحث نگهداری از تاسیسات شهری اقدام عاجل انجام دهند که متاسفانه مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

نماینده مردم شهریار در مجلس: سرقت در این شهرستان به شدت افزایش یافته استپرونده برخی مسئولان شهریار در حال رسیدگی است

فرماندار شهریار در پایان به افتتاح 81 پروژه با 1200 میلیارد تومان اعتبار اشاره و خاطرنشان کرد: توجه به توسعه روستاهای شهرستان در سال‌های اخیر مطلوب بوده و خدمات متناسبی به روستاها ارائه شده است.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترک فعل مسئولان مسئولان شهریار شهرستان شهریار ساخت بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر

مدتی است شهروندان شهرستان شهریار از وضعیت نامناسب و فرسودگی روکش آسفالت در برخی از کوچه و خیابان‌ها به ستوه آمده اند. این موضوع علاوه بر اینکه عابران پیاده را با مشکل مواجه کرده، تردد رانندگان را نیز مختل کرده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر از آسفالت غیر استاندارد و فرسوده این شهرستان خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

نگرانی ساکنان محله ال خجند اصفهان از فرسودگی و فرورفتگی آسفالت خیابان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر