Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اهداف مهمی در دولت سیزدهم برای خدمات‌رسانی به مردم وجود دارد که عدالت و گسترش خدمات سلامت برای همه یکی از آنهاست.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان در جنوب غربی اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: به همین منظور طرح عدالت و تعالی نظام سلامت باهدف ارتقای کمی و کیفی و عادلانه شاخص‌های سلامت توسط وزارت بهداشت تدوین و مصوب شده است و هفته آینده از طریق رسانه‌ها ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره افزایش سرانه تخت بیمارستانی در کشور اظهار داشت: یکی از برنامه‌های ما برقراری عدالت بر اساس شاخص‌های موجود است بطوریکه در هر منطقه و مکان، هر خدمات و حقی که لازم است با توجه به میزان جمعیت و وضعیت بیماری‌ها به همه مردم ارائه شود.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان، گفت: این بیمارستان قدیمی است و با توجه به وضعیت موجود شهرستان لنجان و پیشرفت‌هایی که دارد نمی‌تواند آنطور که باید خدمات‌رسانی کند به همین دلیل با توجه و فعالیت مسوولان و نمایندگان مجلس، طرح توسعه این مرکز به تصویب سازمان برنامه‌وبودجه رسید و ردیف مشخصی بر اساس ماده ۲۳ برای آن اخذ شد.

وی با اشاره به مراسم کلنگ زنی امروز برای اجرای طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان، افزود: امید است با حمایت‌های دولت این طرح بیمارستانی با ۲۸۵ تخت که جامع خواهد بود و همه بخش‌های درمانی موردنیاز را خواهد داشت هرچه زودتر بهره‌برداری شود و به مردم منطقه که عمده آنها محروم و مستضعف هستند خدمات خوبی ارائه دهد.

طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان با ۲۸۵ تخت و زیربنای ۴۵ هزار مترمربع با توجه به صنعتی بودن شهرستان لنجان و نیاز جمعیتی این منطقه اجرا می‌شود.

شهرستان لنجان با حدود ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غربی اصفهان قرار دارد و دارای سه بخش مرکزی، باغبادران و فولادشهر است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح روز پنجشنبه بمنظور افتتاح طرح‌های درمانی و بهداشتی و بازدید از چند طرح عمرانی و توسعه درمانی وارد اصفهان شد.

بهرام عین‌اللهی در سفری یک‌روزه به استان اصفهان از چند طرح توسعه و در حال ساخت بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های اصفهان، نجف‌آباد و خمینی‌شهر بازدید و چند طرح در بخش سلامت و درمان در شهرستان‌های نجف‌آباد و لنجان را افتتاح کرد.
استان اصفهان جمعیتی بالغ‌بر پنج میلیون و ۳۰۰ هزار نفر دارد که در ۲۸ شهرستان ساکن هستند.

این خطه دارای ۶۹ بیمارستان با حدود ۱۰ هزار و ۳۰۰ تخت مصوب و ۳۶۸ آزمایشگاه تشخیص پزشکی است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد وزیر علوم با اشاره به اینکه نقش علم و دانش در پیشرفت کشور دیده شده، اظهارکرد: اتفاقی که در وعده صادق رخ داد خروجی دانشگاه‌ها بود و دانش آموختگان دانشگاه این اتفاق را برای ما رقم زدند بنابراین اقتدار کشور محصول علم و دانش و دانشگاهیان است.

محمدعلی زلفی‌گل روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ساختمان کلاس های دانشگاه یاسوج در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت دو بلوک ۳۵ واحدی خوابگاه متاهلی در دانشگاه یاسوج گفت: تا پایان سال جاری سه هزار و ۲۰۰ واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از احداث پنج هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت سیزدهم در دانشگاه‌های کشور خبر داد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این تعداد کلنگ احداث دو هزار و ۶۰۰ واحد دیگر به زمین زده شده که عملیات احداث آن آغاز شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم پنج هزار واحد خوابگاه متاهلی در تمام دانشگاه‌های کشور به بهره‌برداری برسد، خاطرنشان کرد: طی دوسال و نیم خدمت دولت سیزدهم احداث خوابگاه‌های متاهلی ۳۰ درصد افزایش داشت.

زلفی‌گل با اشاره به اینکه در این دولت آمایش آموزش عالی، برگشتن دانشگاه به اساسنامه‌ها و نیاز محور شدن دانشگاه‌ها مورد توجه است، تصریح کرد: در تلاش هستیم آموزش عالی را به سمتی ببریم که بر اساس وظیفه دانشگاه‌ها مبنی بر تولید علم و جهت‌دهی به علم و عالم حرکت کنند.

وی در خصوص احداث دانشگاه صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر توسعه کمی دانشگاه‌ها مدنظر نیست و توسعه کیفی و مهارت محورشدن دانشگاه و توسعه امکانات  دانشکده فنی و مهندسی مدنظر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب