Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - محمدصادق معتمدیان روز پنجشنبه در آیین کلنگ زنی ۱۷ کیلومتر از کریدور بزرگراهی شمال غرب کشور در مسیر بزرگراه ارومیه - میاندوآب گفت: بهره برداری کامل از این کریدور و ایجاد ارتباط بین قفقاز جنوبی با بندر امام یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است که تاثیرگذاری ویژه‌ای در ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی می گوید: کلنگ زنی ۱۷ کیلومتر محور‌های مواصلاتی مهاباد طی سه مسیر متفاوت می‌تواند علاوه بر ایمنی جاده‌ها از بار ترافیکی و تردد جاده‌ای این منطقه نیز بکاهد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شرایط کنونی، توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در این استان یکی از کارآمدترین راهکار‌های برون رفت از چالش‌های اقتصادی به شمار می‌رود.

برای اجرای این قسمت از کریدور بزرگراهی شمال غرب کشور اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کریدور بزرگراهی غرب کشور به طول یک‌ هزار و ۵٣٠ کیلومتر،با عبور از استان های آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان و خوزستان، مرز بازرگان را به بندر امام خمینی (ره) متصل می‌کند.

از این مسیر، ۳۰۰ کیلومتر در آذربایجان‌غربی و ۳۲۰ کیلومتر آن در استان کردستان قرار دارد که ۶ تونل به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر، ۱۱ تقاطع غیرهم سطح و یک هزار و ۲۰ متر پل در این منطقه ساخته می‌شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کریدور بزرگراهی آذربایجان غربی شمال غرب شاخص های توسعه کریدور بزرگراهی غرب کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات تکمیلی ۴ خطه شدن محور خروجی دره شهر به طول ۱۱‌.۵ کیلومتر
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر