Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - فضانوردی به نام Mark Vande Hei عکسی از کره ماه و زمین را به اشتراک گذاشت.

به گزارش digitaltrends، این تصویر از بالای ایستگاه فضایی بین المللی گرفته شده است. ونده هی در توئیتی از کاوش مجدد همسایه زمین خبر داده است. منظور این فضانورد از اکتشاف ماه ماموریت‌های آرتمیس ناسا است. در این ماموریت فضایی قرار است یک زن و یک فرد رنگین پوست تا سال ۲۰۳۰ به ماه بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد پس از گذشت پنج دهه از ماموریت آپولو از سطح ماه دیدن می‌کنند. ایستگاه فضایی در مدار ۲۵۰ مایلی بالای زمین می‌چرخد.

ناسا قبل از پرتاب آرتمیس به سمت نزدیکترین همسایه ما در فاصله ۳۸۴ هزار کیلومتری، ماموریت‌هایی از جمله موشک SLS و فضاپیمای Orion را اواخر امسال به همراه خدمه‌ به سمت ماه می‌فرستد. این فضانورد با اقامت ۳۵۵ روزه اش در ایستگاه فضایی بین المللی رکورد ۳۴۰ روزه اسکات کلی را در سال ۲۰۱۶ شکست. البته رکورد طولانی‌ترین سفر فضایی در اختیار والری پولیاکوف فضانورد روسی است. او در اواسط دهه ۱۹۹۰ به مدت ۴۳۷ روز و ۱۸ ساعت در ایستگاه فضایی زندگی کرد.

بیشتر بخوانید

آرتمیس ۱؛ گام نخست برای بازگشت انسان به ماه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاره زمین کره ماه ایستگاه فضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد

کریمی مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی از ۱۰ سال قبل شروع شد که بخش از آن اجرا و بخش دیگر آن در سه سال اخیر انجام شد.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

وی افزود: هم اکنون این ایستگاه پمپاژ به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان فلارد آبرسانی می‌کند.

وی گفت: در قرارداد با بخش خصوصی آین آمادگی وجود دارد تا طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • نخستین فضاپیمای سرنشین‌دار بوئینگ به مدار می‌رود
  • پاکسازی زباله‌های فضایی با کمک فناوری ژاپنی
  • سفر فضاپیمای چینی به قسمت دوردست ماه آغاز شد
  • سامانه جدید بارشی در زنجان فعال می‌شود
  • کاوشگر سمت دور ماه به قمر می‌رود
  • آغاز دور جدید اکتشافات چین در نیمه پنهان ماه
  • کاوشگر ماه چین به سمت پنهان قمر می‌رود
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • آبرسانی به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی فلارد