Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار اصلی ما تازه شروع شده و می‌خواهیم بازیکن باکیفیت خارجی بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از تقابل با آلومینیوم اظهار داشت: هر بازی که ما در پیش داریم از این به بعد حساسیت بیشتری دارد و گرفتن سه امتیاز‌ها می‌تواند در نهایت منجر به قهرمانی‌مان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تمام  سختی‌هایی که داشتیم توانستیم خودمان را بالای جدول نگه داریم و به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: در این مرحله زحمات زیادی کشیده شد، ولی به نظر من این شروع کار است و باید خیلی بیشتر از گذشته با تمرکز و انرژی بیشتر و قوی‌تر کار کنیم. مأموریت سختی در پیش داریم، ولی به خاطر انگیزه بالایی که داریم امیدوار هستیم و این هم به دلیل حضور هواداران خوب‌مان است. تمام سختی‌هایی که تا الان پشت سر گذاشتیم فقط به خاطر حضور گرم هواداران است و به خاطر آنها توانستیم مشکلات را تحمل کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس عنوان داشت: با تمام وجود می‌جنگیم و می‌دانیم که آلومینیوم تیم خوبی است و به نظر من پدیده لیگ است. ما در بازی رفت مقابل این تیم شکست خوردیم و باید خیلی بیشتر از بازی گذشته تمرکز داشته باشیم و با دوندگی بیشتر دنبال کسب نتیجه باشیم. مقابل آلومینیوم نباید اشتباه کنیم و اشتباهات تأثیرگذار در این بازی می‌تواند منجر به شکست تیم ما شود. باید خیلی باتمرکز باشیم، از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم و در نهایت سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

گل‌محمدی تصریح داشت: در دو سه تمرین گذشته که شرایط رامین را دیدم، به نظرم به لحاظ بدنی شرایط خوبی داشت. من خودم احساس می‌کردم که خیلی آماده نباشد، ولی خدا را شکر شرایط بدنی خوبی داشته و انگیزه زیادی هم دارد. قطعاً چنین بازیکنی که کیفیت خوبی هم دارد و می‌تواند خیلی به ما کمک کند.

وی در پاسخ به این پرسش که بهتر نبود دیدار با آلومینیوم زودتر برگزار می‌شد، خاطرنشان داشت: نمی‌دانم دلیلش چیست که اینقدر ساعت بازی دیر گذاشته‌اند. من شخصاً خیلی توجهی به این مسائل ندارم. باید برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم تا فردا در آن ساعت با آمادگی کامل وارد مسابقه شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که «برای جذب بازیکن خارجی اتفاق جدیدی افتاده؟»، اذعان داشت: تلاش زیادی انجام می‌دهیم و بخش بزرگی از کارمان را گذاشتیم تا یک بازیکن باکیفیت و خوب خارجی جذب کنیم. با توجه به اینکه در این مقطع از فصل شرایط برای جذب بازیکن خارجی سخت است، ولی تلاش می‌کنیم که یک بازیکن جذب کنیم.

گل‌محمدی درباره وضعیت آل‌کثیر و این که می‌تواند به ترکیب تیم برگردد، گفت: درباره عیسی زیاد صحبت شده است. فکر می‌کنم باید یک مقدار زمان بگذرد تا ببینیم وضعیت او به چه ترتیبی خواهد بود تا هم مشخص شود پزشکان چه نظری دارند و هم خودش چه تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)

به گزارش ورزش سه، سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان در بازی رفت مقابل شمس‌آذر سوپرگل تماشایی با ضربه والی به ثمر رساند و یکی از زبیاترین گل‌های فصل را به نام خود ثبت کرد.

سامان نریمان جهان بعد از این مسابقه دیگر موفق به گلزنی برای پیکان نشد و 14 بازی متوالی به گلزنی نشد تا هفته‌های زیادی را برای چشیدن طعم گلزنی منتظر بماند و در بازی امروز می‌تواند مجدد گلزنی کند و ناکامی خود را پایان دهد.

نریمان جهان روی برگشت توپ ارسالی از روی نقطه کرنر با ضربه دقیق و محکم والی توپ را به زیباترین شکل وارد دروازه جعفرپور کرد و پس از آن خوشحالی جالبی انجام داد.

ویدئو: 316203

این بازیکن باتجربه امروز در کنار فرشید اسماعیلی هافبک‌های تاثیرگذار پیکان خواهند بود و باید دید مقابل بازیکنان دونده و سرعتی شمس‌آذر چه عملکردی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • سیدصالحی: سرمربی استقلال کار بزرگی کرد
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم