Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@16:48:21 GMT

هالک ایران، ترسناک‌ترین مرد جهان را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۵۳۷

هالک ایران، ترسناک‌ترین مرد جهان را تهدید کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سجاد غریبی ۲۹ ساله، ملقب به هالک ایرانی به حریف انگلیسی خود، مارتین فورد که به ترسناک‌ترین مرد جهان معروف است، هشدار دارد که مبارزه را روی برانکارد ترک خواهد کرد.

سجاد غریبی در مورد مارتین فورد اظهار کرد: این بازیگر یا شاید بهتر بگویم این جوک برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ و در یک ویدئو زنده به من بی‌احترامی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او باید با خاطر داشته باشد که این مبارزه، یک فیلم هالیوودی نیست و کارگردانی ندارد. او در روز مبارزه، هوک‌ها و مشت‌های کُشنده مرا حس خواهد کرد.

هالک ایرانی خطاب به حریف انگلیسی گفت: به بی‌احترامی به من و دلقک‌بازی‌های خود ادامه بده، اما قول می‌دهم تو را با برانکارد از روی رینگ بوکس بیرون ببرند. تو هیچ شانسی مقابل من نداری. همه چیز استعداد و ژن نیست. من معتقدم اگر کسی سخت تلاش و تمرین کند، به هدف خود می‌رسد. این روش من است.

مبارزه بوکس غربیی و فورد، روز شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه O ۲ لندن برگزار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هالک ایرانی سجاد غریبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره

به گزارش "ورزش سه"، نیمیر عبدالعزیز قطر پاسور هلندی که در دو فصل گذشته در تیم هالک بانک توپ می‌زد با جدایی از این باشگاه راهی لیگ برتر والیبال ژاپن خواهد شد.

باشگاه وولفداگز ناگویا که از فصل آینده دیگر بارتوش کورک ستاره والیبال لهستان را نخواهد داشت برای جانشینی او نیمیر عبدالعزیز را خریداری کرده است.

نیمیر عبدالعزیز که در این فصل دو جام با هالک بانک آنکارای ترکیه کسب کرده و توانست جوایز فردی لیگ ترکیه را از آن خود کند حالا با یک قرارداد نجومی راهی لیگ ژاپن و تیم وولفداگز ناگویا خواهد شد.

ناگویا که در این فصل نتوانست راهی فینال شود حالا امیدوار است با ستاره هلندی و جدید خود دوباره به قهرمانی در لیگ ژاپن دست پیدا کند.

دیگر خبرها

  • پیشگویی ترسناک نوستراداموس زنده جهان؛ منتظر تاریکی مطلق باشیـد!
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره