Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اینکه این حقیقت بسیار ناراحت کننده است ولی همانطور که می‌دانیم مرگ جزیی از زندگی ما است و باید آن را درک کنیم و با سختی‌های آن کنار بیاییم. یکی از سخت‌ترین و شاید چالش برانگیزترین طراحی‌ها برای طراحان، طراحی بنر تسلیت و آگهی ترحیم است، زیرا این سفارش‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان طراحی شوند و تحویل مشتری گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل یک طراح باید در کمترین زمان، بهترین طراحی خود را ارائه دهد. طرح‌های لایه باز یکی از بهترین ایده‌های دنیای گرافیک هستند که به کمک طراحان آمدند که علاوه‌بر صرفه‌جویی در زمان، کیفیت کار طراحان را نیز بالا می‌برند. از این طرح‌های لایه باز در زمینه و موضوعات متنوعی استفاده می‌شود. ما در این مقاله می‌خواهیم با اصول و استانداردهای انتخاب طرح لایه باز آگهی ترحیم بپردازیم. پس با ما  تا انتهای این مقاله همراه باشید.

آگهی ترحیم چیست و چرا از آن استفاده می‌کنیم؟

اعلامیه یا آگهی ترحیم یک دعوت‌نامه از طرف اقوام و نزدیکان فرد متوفی یا صاحبان عزا است که برای اطلاع‌رسانی، دعوت اقوام و آشنایان به منظور شرکت در مراسم عزا و تشییع استفاده می‌شود. به طور کلی باید بگوییم که از آگهی ترحیم برای اطلاع‌رسانی فوت یا درگذشت متوفی، مکان و زمان برگزاری مراسم ختم، سوم، هفتم، چهلم و سالگرد استفاده می‌گردد.

نمونه طرح لایه باز آگهی ترحیم پدر و اگهی ترحیم مادر

نکات مهم و اصولی برای انتخاب طرح آگهی ترحیم

در زمان از دست دادن عزیزانمان انقدر در احساس غم و اندوه شناور هستیم که با هیچ کلمه و غمی نمی‌توانیم آن را توصیف و بیان کنیم و استفاده از کلمات بسیار برایمان سخت می‌شود. در هنگام سفارش و چاپ آگهی ترحیم نیز اکثرا در حال خوبی قرار نداریم به همین دلیل نمی‌توانیم برخلاف مراسم و رویدادهای شاد و جشن در طراحی و نکات آن دخالت کنیم و طراح علاوه بر انجام سفارش در کوتاه‌ترین زمان، باید به نکات مهمی که برای صاحبان عزا مهم است، هم توجه کند و در طراحی خود به کار گیرد. این نکات مهم به شرح زیر است:

متن و یک شعر زیبا و مناسب برای آگهی انتخاب نماییم؛

یکی از مهم‌ترین نکات در طراحی آگهی ترحیم، شعر و متن اعلامیه و آگهی است که باید با توجه به اندازه غم و اندوه صاحبان عزا انتخاب شود. همچنین طراح می‌تواند از نزدیکان و دوستان متوفی کمک بگیرند. طرح‌های لایه باز آگهی ترحیم آماده نیز کمک خوبی به شما طراحان می‌کنند و می‌توانید از آن‌ها ایده‌های خوبی بگیرید.

ابعاد و اندازه طرح آگهی ترحیم را باتوجه به گفته و نیاز مشتری طراحی کنید؛

 اعلامیه و آگهی‌های ترحیم در ابعاد و اندازه‌های متنوعی طراحی و چاپ می‌شوند. مشتری شما تعیین می‌کند که باید ابعاد و اندازه اعلامیه ترحیم به چه صورت باشد و همه باتوجه به نظر و نیاز مشتری باید طراحی و چاپ گردد.

ارسال عکس باکیفیت از متوفی توسط مشتری؛

یکی از مهم‌ترین المان‌های طراحی آگهی ترحیم، عکس می‌باشد که عکس انتخابی باید از کیفیت بالایی برخوردار و چهره فرد به خوبی معلوم باشد. صاحبان عزا باید عکس متوفی را در اختیار طراح قرار دهند.

نوشتن دقیق نام، مکان و زمان برگزاری مراسم ترحیم

اطلاعات مهم‌ترین نکات در زمان طراحی است و شما باید به صورت دقیق نام متوفی، مکان و زمان دقیق مراسم را در اعلامیه بنویسید. کوچک‌ترین اشتباه، تمام زحمات شما را بر باد خواهد داد و عملا آن آگهی دیگر کاربردی ندارد. بنابراین پس از پایان طراحی و قبل از چاپ، موارد مربوطه را با صاحبان عزا به طور دقیق بررسی کنید.

استفاده از طرح لایه باز آگهی ترحیم چه مزایای برای طراحان دارد؟

طرح لایه باز یک فایل گرافیکی است که توسط طراحان حرفه‌ای برای کمک به طراحان خلق شده است. این فایل‌ها به گونه‌ای ایجاد شده‌اند که تمام المان‌های موجود در آن، قابل اصلاح و ویرایش می‌باشد و طراح می‌تواند به خلاقیت و هنر خود آنها را تغییر دهد و یک طرح جدید را طراحی کند. طرح‌های لایه باز برای آموزش به طراحان مبتدی یک کمک بزرگ است و باعث یادگیری سریع می‌شود. همچنین به طراح کمک می‌کند که در کوتاه‌ترین زمان طرح خود را خلق کند و نیازی نیست که یک طرح را از صفر تا صد طراحی نماید. به خصوص طرحی‌هایی مثل آگهی ترحیم مادر، آگهی ترحیم پدر و آگهی ترحیم جوان که باید در کوتاه‌ترین زمان به مشتری تحویل داده شوند و طراح آنچنان وقتی برای طراحی ندارد، طرح لایه باز آگهی ترحیم می‌تواند به او کمک کند تا با تغییرات سریع لایه‌ها، سفارش مشتری را در زمانی کوتاه، تحویل دهد.

نمونه طرح لایه باز آگهی ترحیم جوان و آگهی ترحیم کودک

مهم‌ترین ویژگی‌های طرح لایه باز آگهی ترحیم

همانطور که گفتیم از آگهی و اعلامیه ترحیم برای اطلاع‌رسانی غم از دست دادن عزیزان استفاده می‌کنند. این آگهی باید علاوه بر نشان دادن احساس غم و اندوه صاحبان عزا، به خوبی اطلاعات (نام متوفی، زمان و مکان برگزاری) را در اختیار آشنایان دور و نزدیک قرار دهد تا آن‌ها بتوانند به موقع خود را به مراسم برسانند و یک تسلی برای صاحبان عزا باشند و اوج همدردی و غم خود را به آن‌ها نشان دهند.

انواع طرح لایه باز آگهی ترحیم

سایت‌های زیادی هستند که طرح‌های لایه باز زیادی را توسط طراحان حرفه‌ای آماده کرده‌اند و در اختیار شما عزیزان قرار داده‌اند و شما می‌توانید از آن‌ها در طراحی خود استفاده کنید. سایت طرح دات آی آر یکی از بهترین مرجع‌های خرید و دانلود انواع طرح لایه باز آگهی ترحیم است که فایل‌ها را به صورت دسته‌بندی زیر در اختیار شما قرار داده است:

آگهی ترحیم پدر (آگهی ترحیم ختم پدر، هفتم پدر، چهلم پدر، سالگرد پدر)
آگهی ترحیم مادر (آگهی ترحیم ختم مادر، هفتم مادر، چهلم مادر، سالگرد مادر)
آگهی ترحیم پسر جوان، طرح لایه باز آگهی ترحیم دختر جوان
آگهی ترحیم کودک
کارت دعوت به مراسم ترحیم
کارت تسلیت
کارت اعتذار و تشکر
و...

نمونه طرح لایه باز کارت عرض تسلیت وکارت دعوات به مراسم ختم

کلام آخر

باتوجه به موارد گفته شده، آگهی ترحیم از مهم‌ترین اجزای مراسم عزا و از دست دادن عزیزانمان است و باید برای سفارش و طراحی آن به نکات مهمی که ذکر شد، توجه نماییم. یک طراح نباید به خاطر نداشتن وقت و زمان کافی، یک طرح کلیشه‌ای و پر تکرار را برای مشتری خود طراحی کند، زیرا به دلیل شرایط بد روحی و روانی صاحبان عزا، تمام مسئولیت بر دوش طراح است و کوچک‌ترین کم کاری و خطا می‌تواند یک مشکل جدید و غیر منتظره دیگر در شرایط بد روحی، برای صاحبان عزا باشد. طرح های لایه باز به شما کمک می‌کند که در زمان کوتاه یک طرح حرفه‌ای و جدید را خلق کنید. طرح دات آی آر بهترین مرجع برای خرید و دانلود انواع طرح لایه باز آگهی ترحیم، رویدادهای مهم و مناسبتی و... است. هدف تیم ما کمک به شما طراحان مبتدی و کاربلد برای خلق طراحی‌های نوین و جدید است. 

منبع: فارس

کلیدواژه: طراحی لایه باز ترحیم کوتاه ترین زمان طرح های لایه باز آگهی ترحیم صاحبان عزا مهم ترین نکات مهم یک طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟

دریافت 12 MB کد خبر 847535 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسکن اجاره کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • (ویدئو) روایتی عجیب از زندگی طراحان سوالات کنکور
  • فیلم/ قرنطینۀ مطلق برای طراحان سؤالات کنکور