Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:11:04 GMT

رزمایش مدیریت صحنه تصادفات جاده‌ای در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۳۸۸۷۳۶

رزمایش مدیریت صحنه تصادفات جاده‌ای در قم برگزار شد

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم، حمید سالاری در گفت و گویی عنوان کرد: به منظور هماهنگی و تکمیل میدانی دوره های آموزشی مدیریت صحنه تصادفات جاده ای در قم، رزمایشی با حضور پلیس راه، پلیس انتظامی، راهداری و حمل و نقل، آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، شرکت نفت، محیط زیست، مدیریت بحران و امداد خودرو، در آزادراه قم – گرمسار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم افزود: با توجه به مشاهدات میدانی که از بروز پاره ای ناهماهنگیها در مدیریت صحنه تصادفات جاده ای خبر می داد، مقرر گردید جهت اتخاذ وحدت رویه و جلوگیری از موازی کاری در مدیریت صحنه تصادفات ، نسبت به تشکیل دوره های آموزشی و برگزاری رزمایش مرتبط اقدام شود.

سالاری اضافه کرد: در ابتدا با توجه به ضرورت ارتقا سطح دانش اکیپهای اعزامی دستگاههای امداد رسان جاده ای با مقررات موضوعه مدیریت صحنه تصادفات، نسبت به برگزاری یک دوره آموزشی جهت آشنایی عوامل اجرایی اقدام شد.

وی ادامه داد: طی این دوره ها که متناسب با وظایف موضوعه هر دستگاه برگزار شد، عوامل اجرایی با وظایف میدانی خود و همچنین نحوه تعامل با دیگر دستگاهها آشنا شدند.

سالاری اضافه کرد: طی دوره های آموزشی فوق الذکر، که هر دستگاه راسا نسبت به برگزاری ان اقدام نمود، عوامل اجرایی با قوانین و مقررات موضوعه ای من جمله: مدیریت صحنه تصادف توسط پلیس راه ، چیدمان خودروهای امدادی در صحنه تصادف ، شرح وظایف سایر دستگاه های امدادرسان آشنا شدند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در ادامه به اهداف اجرایی رزمایش مدیریت صحنه تصادفات جاده ای پرداخت و مطرح کرد: این اقدامات شامل ارتقا سطح همکاری دستگاههای امدادی در صحنه تصادفات جاده ای، احصا مشکلات میدانی و ارزیابی تعامل و مشارکت واحدهای امدادی در رسیدگی به امور اطفا، امداد و نجات، خنثی سازی مواد خطرناک و غیره بوده است/

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم تردد جاده ای تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قم تردد جاده ای تصادفات جاده ای راهداری و حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته از ۲۵ نقطه پرتصادف شناسایی شده در استان اصفهان، ۱۸ نقطه رفع خطر شده است، گفت: مطالعه رفع خطر هفت نقطه باقیمانده در دستور کار قرار گرفته و در منطقه کوی راه حق (بین سپاهان شهر و بهارستان اصفهان) به مرحله اجرادرآمده است.
فرزاد دادخواه افزود: برای رفع خطر این نقاط پرحادثه در استان اصفهان،۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و پیش بینی می‌شود تا پاییز امسال اجرایی شود.
وی اضافه کرد: از ۱۰۹ نقطه پرتصادف شناسایی شده قبلی هم در جاده‌های استان اصفهان،۵۵ درصد نقاط رفع شده و بقیه نقاط هم مراحل روند اجرایی شان در دست اقدام است.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: احداث زیرگذر، ارتقا ایمنی نقاطی که به عنوان تقاطع بوده یا نقص هندسی داشته از جمله اقدامات برای رفع نقاط پرحادثه در استان اصفهان است.
روزانه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان اصفهان تردد می‌کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • روایت دردناک امدادگران از صحنه های تصادفات موتورسواران + ویدئو
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور