Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- چندی پیش ویدیوی توسط یکی از مردم روستای خورخوره مهاباد در خصوص سیاه و کدر بودن آب شرب این روستا در فضای مجازی منتشر شد و تهیه کننده فیلم از وضعیت آب آشامیدنی این روستا و غیر قابل شرب بودن آن انتقاد کرد.

بدنبال انتشار این فایل ویدیوی، شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در بیانه‌ای اعلام کرد: پرسنل کنترل کیفی امور آب و فاضلاب مهاباد بلافاصله در محل حاضر و پس از نمونه برداری از سه نقطه ابتدایی، میانی و انتهایی شبکه توزیع، آزمایش‌های مربوط به کدورت، کلر باقیمانده و میکروبی را انجام دادند و شیر‌های تخلیه نیز از آب تخلیه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه آمده است؛ نتایج آزمایش‌های انجام شده حاکی از استاندارد‌های لازم در این زمینه بود و علیرغم حصول اطمینان از سالم بودن آب، نسبت به شستشوی سریع و مجدد شبکه توزیع و مخزن ذخیره روستا اقدام شد.

شرکت آبفای استان اعلام کرد: در خصوص گزارش کدورت در آب آشامیدنی این احتمال وجود دارد که در اثر جابجایی یک فقره انشعاب آب در این روستا که صبح روز یکشنبه انجام شد، باعث ایجاد تلاطم در شبکه شده و باعث ایجاد کدورت شده باشد.

لازم به توضیح است تاسیسات آب شرب این روستا در سال جاری طبق برنامه مورد شستشو قرار گرفته و آب شرب مورد نیاز ۳۸۰ خانوار این مجتمع از طریق دو حلقه چاه و آبدهی ۸ لیتر در ثانیه تامین می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب کدر بودن آب شرب آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه‌شریانی و غیرشریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر پارسال ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد انجام شد.

دست نشان اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در استان مؤثر بود، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی است که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد، افزود: همچنین نصب گاردریل در مسیر ارومیه– تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

رئیس‌جمهور اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان‌غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • یک میلیون هکتار از مراتع آذربایجان‌غربی ییلاقی است
  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد