Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شبکه «RMC» فرانسه در گزارشی از آخرین تلاش باشگاه پاری سن ژرمن برای ممانعت از انتقال کیلیان امباپه ستاره تیمش به رئال مادرید پرداخت.

پاریسی ها دست به کار شدند و با ترفند امضای قرارداد جدید کوتاه مدت با حقوق نجومی می خواهند امباپه را از رفتن منصرف کنند.

لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن با دریافت حقوق سالیانه 50 میلیون یورو بیشترین دستمزد را در میان ستاره های پاریس دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد وسوسه برانگیز ناصر الخلیفی برای ممانعت از انتقال امباپه به رئال دستمزدی سالیانه بالاتر از مسی است. یعنی در صورت قبول این پیشنهاد نجومی ستاره فرانسوی گران ترین بازیکن پاریس می شود.

پاری سن ژرمن با این پیشنهاد وسوسه برانگیز که در صورت قبولش امباپه بالاتر از دارنده 7 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا حقوق دریافت خواهد کرد.

رئال مادرید از تابستان گذشته به صورت جدی به دنبال جذب امباپه است. پرس در تابستان گذشته حتی حاضر شد تا مبلغ 200 میلیون یورو به پاریس بدهد که این بازیکن را به خدمت بگیرد ولی ناصر الخلیفی مالک قطری پاری سن ژرمن قبول نکرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: امباپه رئال رئال مادرید پاری سن ژرمن مسی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رفت، PSG، قهرمان فعلی لیگ 1، تقریباً در تمام دسته های جوایز برتر فصل نامزد شده است. کیلیان امباپه نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ یک شده، در حالی که سرمربی او، لوئیز انریکه، در میان نامزدهای دریافت جایزه بهترین مربی در مسابقات قهرمانی فرانسه دیده می شود.

کاپیتان تیم ملی فرانسه با پشت سر گذاشتن رکورد پنج آقای گلی ژان پیر پاپن، ششمین جایزه متوالی بهترین گلزن خود را به دست خواهد آورد، علاوه بر این که احتمالا برای پنجمین بار متوالی به عنوان بهترین فوتبالیست لیگ انتخاب خواهد شد که یک رکورد مطلق است. پیر لیز-ملو از برست، پیر امریک اوبامیانگ از مارسی، عثمان دمبله از پاری سن ژرمن و ادون ژگروا از لیل نامزدی را به اشتراک می گذارند.

در دو فصل گذشته، تیم پاریسی، نتوانست عنوان بهترین مربی سال را کسب کند و نه پوچتینو و نه گالتیه این جایزه را دریافت نکردند. انریکه برای این عنوان با اریک روی (برست)، فرانک هیز (لانس)، پائولو فونسکا (لیل) و لوکا السنر (لو آور) رقابت دارد.

دیگر خبرها

  • کامنت وینیسیوس جونیور برای جیدون سانچو؛ عجب بازیکنی! / عکس
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • (ویدئو) خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۰ پاری‌سن‌ژرمن؛ ناکامی امباپه در عبور از دیوار زرد
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال