Web Analytics Made Easy - Statcounter

حارس رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس رنگ بندی وزارت بهداشت شهرستان پاوه در شرایط نارنجی کرونایی قرار داشته و هم اکنون ۲۳ بیمار کرونایی در بیمارستان قدس پاوه بستری هستند.

وی با اشاره به شرایط ۲۳ بیمار بستری مبتلا به کرونا در پاوه، افزود: از مجموع تعداد بیماران هشت بیمار بستری را اطفال تشکیل داده و چهار مورد در بخش مراقبت‌های ویژه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان قدس پاوه تصریح کرد: حال هیچیک از بیماران بستری در بیمارستان قدس پاوه وخیم نیست و به دستگاه تنفس مصنوعی متصل نیستند.

رضایی با هشدار به شهروندان، گفت: شهروندان زدن ماسک، حفظ فاصله اجتماعی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق واکسن کرونا را رعایت کنند.

وی با اشاره به تأثیر واکسن کرونا در برابر سویه امیکرون، خاطر نشان کرد: نزدیک ۱۵ درصد از افراد بستری واکسینه هستند که روند ابتلاء با عوارض کمتر را طی می‌کنند.

کد خبر 5426952

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پاوه ویروس کرونا امیکرون واکسن کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا آیین اعتکاف اردبیل همدان عکس استانها واکسن کرونا کشاورزی لیگ برتر فوتبال ایران امیکرون مجلس شورای اسلامی بیمارستان قدس پاوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۳۸۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس

به گزارش همشهری آنلاین ،قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

کد خبر 847238 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها خبر مهم فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس